Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Η πραγματική ελευθερία δεν βρίσκεται κάπου "Εκεί Έξω αλλά Μέσα Σου".

Γεννήθηκα με αδάμαστο πνεύμα και με διάθεση να κατακτήσω οποιαδήποτε κορυφή παρουσιαζόταν μπροστά μου. Έχουν περάσει τα χρόνια και ακόμα παραμένω αδάμαστη και ανυπότακτη.

Κανένα σύστημα και καμιά δυσκολία δεν μπόρεσε να με κάνει να υποταχτώ. Πάντα προχωρούσα και πάντα έδινα τις μάχες μου, εξωτερικές ή εσωτερικές για να κατακτήσω τις κορυφές μου.

Τα τόσα ανεβοκατεβάσματά μου στις κορυφές με έχουν μάθει ότι η πραγματική ελευθερία δεν βρίσκεται "Εκεί Έξω αλλά Εδώ Μέσα".

Και όταν έχεις συναντήσει Την Ελευθερία Μέσα Σου δεν σε υποδουλώνουν 4 τοίχοι. Τίποτα και κανένας δεν μπορεί να σε κάνει να φορέσεις τον χαλκά του δούλου.


Παραμένω λοιπόν κλεισμένη στο σπίτι μου, αγέρωχα ελεύθερη πηγαίνοντας να κατακτήσω ακόμα μια κορυφή. Ίσως την πιο δύσκολη που έχω ανέβει μέχρι τώρα στην ζωή μου γιατί αυτή η κορυφή είναι εσωτερική και έχει πολύ σιωπή. Πολύ χρόνο να είμαι με μένα μακριά από τον συνηθισμένο τρόπο και την εξωτερική αποπλάνηση.

Και επιλέγω να μην είναι ο ΙΟΣ το επίκεντρο των σκέψεων και των διαθέσεων μου αλλά Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ και να τον πλησιάσω με όση περισσότερη αγάπη έχω μέσα μου.

Γιατί ξέρω ότι αγαπώντας Εμένα αγαπάω κι Εσένα ταυτόχρονα. Κρατώντας καθαρό το μυαλό μου και ανοικτή την καρδιά μου φροντίζω κι εσένα ταυτόχρονα, φέρνοντας φως στις ζωές μας

Συνειδητός περιορισμός στο σπίτι.
Αυτή είναι η επιλογή μου. Αυτός είναι ο τρόπος μου να δείξω στον συνάνθρωπό μου ότι τον αγαπώ δημιουργώντας ταυτόχρονα μια ευκαιρία να με συναντήσω σε βαθύτερο επίπεδο.

Και ίσως έτσι μου δοθεί η ευκαιρία να με αγκαλιάσω και να με αγαπήσω ολοκληρωτικά κάνοντας τον κόσμο μου καλύτερο.

namaste
despoina palamari