Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 12 Απριλίου 2023

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ

Δεν μου είναι εύκολο να σου γράψω αλλά θέλησα να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία. 
Οι λέξεις που θα διαβάσεις εκφράζουν την ειλικρινή μου επιθυμία. Μόλις τώρα κατάλαβα και κατανόησα την "δύναμη της συγχώρεσης" και όπως  μας έχουν δείξει πολλοί φωτισμένοι δάσκαλοι, ποτέ δεν είναι αργά να συγχωρέσεις και να ζητήσεις συγχώρεση. 

Σου στέλνω αυτό το μήνυμα όχι σαν μια προσπάθεια αλλά σαν μια συνειδητή πράξη για ότι συνέβει. Κατάλαβα πως το να συγχωρέσεις δεν σημαίνει επιδοκιμασία μιας πράξης αλλά αναγνώριση μιας έλλειψης και μέσω αυτής της έλλειψης να υποστηρίξω την συγχώρεση του εαυτού μας ή και των άλλων. Σου στέλνω τώρα αυτό το "δώρο" για να καλύψει και να "γεμίσει" αυτή την έλλειψη. 

Η ζωή μας πάνω στην γη είναι τόσο "γρήγορη" που δεν έχει κανένα νόημα να  κοιτάμε εάν είμαι εγώ που πρέπει να ζητήσω συγνώμη ή εσύ που πρέπει να συγχωρεθείς. Υπάρχουν γεγονότα που μονάχα ο Θεικός Νους μπορεί να καταλάβει. Η αληθινή και πραγματική συγχώρεση δεν είναι ανθρώπινη. Αυτό που επιδιώκουμε τώρα είναι η οικεία συμφιλίωση μεταξύ των καρδιών μας. 

Δεν σωζόμαστε από μόνοι μας. 
Είμαστε όλοι συνδεδεμένοι και ενωμένοι, για αυτό η θλίψη σου είναι και δική μου θλίψη. 

Η μοναξιά σου είναι και δική μου μοναξιά. 
Η έλλειψη κατανόησης είναι η λύπη μας.

Ας απελευθερωθούμε από τις ενοχές και ας επιλέξουμε την ΑΓΆΠΗ. 


Το "δώρο" της συγχώρεσης πηγάζει από μια πράξη αγάπης. Όσο πιο μικρή είναι η αρχική αγάπη τόσο ποιο μεγάλο θα είναι το δώρο. 

Σήμερα αποφάσισα να αγαπήσω. 
Τώρα επιτρέπω να θεραπεύσω  και να συγχωρέσω συλλογικά και ατομικά όλες τις πτυχές του εαυτού μου που μπορεί να σε έβλαψαν με οποιοδήποτε συνειδητό ή ασυνείδητο τρόπο, επιτρέπω να  συγχωρέσω και να θεραπεύσω  όλους εκείνους που με κάποιον τρόπο συμμετείχαν σε αυτό τον περιορισμό, συγχωρώ και θεραπεύω όλα τα μέρη και τις σκέψεις που μας είδαν δυστυχισμένους.

Τώρα, Μην βιαστείς να μου απαντήσεις. 
Μπορεί και να μην μου απαντήσεις ποτέ. Η συνάντηση μερικές φορές είναι να χωρίσουμε. Ο στόχος μου επετεύχθει το ίδιο. 

Εάν διάβασες αυτό το μήνυμα μου επέτρεψες να  μιλήσω στην καρδιά σου. Ευχαριστώ.

Τέλος, απευθύνομαι επίσης και στις οντότητες  που προστατεύουν την ζωή και το περιβάλλον, για να μας βοηθήσουν και να μας στηρίξουν σε αυτή την θεραπεία.

Emanuele Greco