Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022

ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙΣ

Αντί να το κάνεις  αυτό ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ

Σε παρακαλώ, μην προσπαθείς να με διορθώσεις.
Δεν είμαι "χαλασμένη". Δεν σου ζήτησα λύσεις.

Όταν προσπαθείς να με διορθώσεις ενεργοποιείς, άθελά σου, βαθιά συναισθήματα αναξιοπρέπειας, ντροπής και αποτυχίας μέσα μου. 
Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.

Νιώθω σαν να πρέπει να αλλάξω για να σε ευχαριστήσω. Να μεταμορφωθώ απλά για να πάρω μακριά το άγχος σου. Να θεραπευτώ για να σταματήσω την αντίστασή σου όπως είμαι.

Ξέρω ότι δεν μπορώ να το κάνω αυτό, αυτήν την στιγμή. Με φέρνεις σε δύσκολη θέση. Νιώθω τόσο αδύναμη.

Ξέρω ότι οι προθέσεις σου είναι γεμάτες αγάπη! 
Ξέρω ότι θέλεις πραγματικά να βοηθήσεις. Θέλεις να υπηρετήσεις. Θέλεις να διώξεις τον πόνο των ανθρώπων όταν τον δεις. Θέλεις να εμψυχώσεις, να αφυπνίσεις, να φροντίσεις, να μορφώσεις, να εμπνεύσεις. Πραγματικά πιστεύω ότι είσαι ένας θετικός, συμπονετικός, ανιδιοτελής, καλός, καλός, ευγενικός, αγνός, πνευματικός άνθρωπος. Αλλά θέλω να ξέρεις, ειλικρινά φίλε μου, ότι νιώθω σαν ένας σωρός από σκατά όταν προσπαθείς να με "αγαπήσεις" με αυτόν τον παλιό τρόπο. 

Δεν νιώθω καθόλου ότι με αγαπάς. Ακριβώς το αντίθετο. Νιώθω σαν να προσπαθείς να ανακουφίσεις την ένταση σου ελέγχοντας εμένα.  Υπό το πρόσχημα ότι είσαι 'ευγενικός' και 'βοηθητικός' και 'πνευματικός', αισθάνομαι ασφυξία, πνίγομαι, νιώθω απόρριψη και ντροπή...

Αντί να νιώθω αγάπη νιώθω εγκατάλειψη
Το καταλαβαίνεις αυτό; 

Νιώθω ότι δεν νοιάζεσαι πραγματικά για ΕΜΕΝΑ, παρόλο που επιφανειακά σίγουρα φαίνεται ότι νοιάζεσαι!  Νιώθω σαν να κρατάς μια εικόνα για το πώς θα έπρεπε να είμαι. Μόνο που αυτή η  εικόνα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!

Μοιάζει με  αγάπη  αλλά σκέψου μήπως έχει και βία;;
Το Καταλαβαίνεις; Μόλις σταματήσεις να προσπαθείς να με "βοηθήσεις", θα μου προφέρεις την  μεγαλύτερη βοήθεια!

Σταματάω αυτήν την στιγμή να προσπαθώ να αλλάξω για να σε ευχαριστήσω!

Θέλω να νιώσω ασφαλής,
Θέλω να νιώσω σεβασμό,
Θέλω να με βλέπουν και να με τιμούν γι' αυτό που είμαι.

Μπορώ να επιστρέψω στη δική μου δύναμη.
Μπορώ να εμπιστευτώ ξανά τον εαυτό μου, όχι με τον τρόπο που με εμπιστεύεσαι εσύ.
Μπορώ να χαλαρώσω βαθιά. Χωρίς την πίεσή σου, την απαίτησή σου να εγκαταλείψω τον εαυτό μου και να είμαι διαφορετική, θεραπευμένη, μεταμορφωμένη, φωτισμένη, αφυπνισμένη...

Μπορώ  να δω καλύτερα από εσένα τον εαυτό μου.
Μπορώ να ανακαλύψω τους δικούς μου εσωτερικούς πόρους.
Μπορώ να αγγίξω τη δική μου ισχυρή παρουσία.

Νιώθω αρκετά ασφαλής μέσα μου για να επιτρέψω να εκφραστούν τα αληθινά  συναισθήματά μου. Οι δικές μου σκέψεις, οι δικές μου  επιθυμίες, οι δικές μου αντιλήψεις. 


Δεν αισθάνομαι πια ότι πνίγομαι. 
Δεν αισθάνομαι θύμα ή μικρό παιδί. Ο θαρραλέος ενήλικας μέσα μου Ξύπνησε!

Αναπνέω πιο βαθιά. Νιώθω τα πόδια μου στο έδαφος.
Η εμπειρία της αγάπη του Εαυτού πότισε  και τα πιο άβολα, τα πιο σκοτεινά μου σημεία.

Αισθάνομαι τις αισθήσεις μου  να ζωντανεύουν και τις θεραπευτικές ενέργειες να αναδύονται  βαθιά από μέσα τους.
Νιώθω ανάλαφρη, ελεύθερη, απελευθερωμένη από τον φόβο σου. Νιώθω σεβασμό και όχι ντροπή.

Θα με βοηθήσεις πραγματικά  όταν σταματήσεις να προσπαθείς να με "βοηθάς", φίλε μου!

Χρειάζομαι τις δικές μου απαντήσεις, τη δική μου αλήθεια, όχι τη δική σου. Θέλω έναν αληθινό φίλο που να έχει παρουσία  και  όχι έναν ειδικό ή σωτήρα. Γιατί ξέρεις, όταν προσπαθείς να με σώσεις, εγκαταλείπεις πραγματικά τον εαυτό σου!  Τρέχεις να ξεφύγεις από τη δική σου ταλαιπωρία, τις δικές σου δυνατότητες που δεν έχεις ακόμα  ζήσει και εστιάζεις στην δική μου ζωή. Και χωρίς να το θέλω γίνομαι ο απόλυτος αντιπερισπασμός σου. Δεν θέλω να είμαι αντιπερισπασμος για σένα πια!

Ας σπάσουμε αυτόν τον κύκλο μαζί !
Ας σταματήσουμε να προσπαθούμε να διορθώσουμε ή να σώσουμε ο ένας τον άλλον.
Ας αγαπιόμαστε καλύτερα.

Ας υποκλιθούμε, ο ένας στον άλλο.
Ας στείλουμε ευλογίες, ο ένας τον άλλον.
Ας κρατάμε ζεστά, ο ένας τον άλλον.

Όπως είμαστε.
Όπως ακριβώς στην πραγματικότητα, είμαστε.


ελεύθερη μετάφραση στο κείμενο του
~Τζεφ Φόστερ~



ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ "ΦΙΛΟΙ " ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ "ΒΟΗΘΕΙΑ" ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ  🌺