Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ

Επέλεξα να μάθω,  να μεγαλώσω, 
να αμφισβητήσω τον εαυτό μου, να αλλάξω γνώμη, να αφήσω κάθε άποψη, να υπερβώ όλες τις πεποιθήσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών που θεωρώ δεδομένες και στις οποίες προσκολλώμαι ασυναίσθητα για να προστατεύσω μια ταυτότητα που δεν μου ανήκει.

Επέλεξα να μάθω, να είμαι μαθητής της ζωής, να ακούσω τα μαθήματα αγάπης και να κατακτήσω μια ολοένα βαθύτερη ωριμότητα, ποτέ δεν συμβιβάζομαι με το σημείο που ήρθα, ποτέ δεν προσάραξα, επιλέγοντας να προχωρήσω, πράγματι, να πάω πιο βαθιά μέσα μου, γιατί έχω διαπιστώσει ότι η πνευματική συνειδητοποίηση είναι μόνο μια αρχή, η αρχή μιας διαδρομής ανάπτυξης, ωρίμανσης, σύνδεσης σταδιακά βαθύτερη, μιας ολοένα πιο σταθερής  στις ρίζες της ύπαρξης, μιας όλο και πιο ριζοσπαστικής παράδοσης στην αλήθεια της αγάπης.

Επέλεξα να μάθω, γιατί δεν σταματάς ποτέ να μαθαίνεις, να ακούσεις, να μάθεις, να εμβαθύνεις τη σύνδεση με την αλήθεια, για να ανακαλύψεις όλο και βαθύτερα βασίλεια σύνδεσης με το Θεϊκό.

Έχω επιλέξει να μάθω να μπαίνω όλο και πιο βαθιά στον εαυτό μου και στην καρδιά της ζωής. Επέλεξα να μάθω γιατί η αλήθεια δεν έχει όρια βάθους και δεν μπορώ ποτέ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος με αυτά που ξέρω και είμαι αρκετά ώριμος ώστε να σταματήσω να μαθαίνω.

Επέλεξα να μάθω γιατί η ζωή έχει πάντα κάτι να διδάξει και θέλω να μάθω τα πάντα, γιατί αγαπώ την αλήθεια, αγαπώ τη ζωή, αγαπώ την αγάπη και δεν μπορώ παρά να μάθω, να μάθω και να μάθω.

Leonardo Pazzola