Pulse of love 10/12/2013

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Θεραπευτικός Οραματισμός για να συνδεθούμε με την Υψιστη Πηγή του Φωτός και της Αγάπης...

Μπορούμε να ξεκιναμε και να κλείνουμε την ημέρα μας με αυτό τον όμορφο εξαγνιστικό & θεραπευτικό διαλογισμό. Αν θέλετε μπορείτε να τον μαγνητοφωνήσετε και να τον ακούτε στην αρχή. Αργότερα δεν θα χρειάζεται... 

Μέσα από αυτό το διαλογισμό ερχόμαστε σε σύνδεση με την Υψιστη Πηγή του Φωτός και της Αγάπης.Τα οφέλη είναι άπειρα, σε όλους τους τομείς της ζωής και της πραγματικότητάς μας. Φέρνει ευλογίες και βαθιά κάθαρση σε όλα τα επίπεδα.

🦋🌸🙏
Καθίστε σε μια άνετη στάση, είτε καθιστοί, είτε ξαπλωμένοι και πάρτε μερικές αναπνοές χαλάρωσης και απελευθέρωσης...

Εισπνεύστε γαλήνη και ειρήνη και εκπνεύστε όλη την ένταση και το άγχος... 

Χαλαρώστε... 

Συνεχίστε να εισπνέετε απαλά χωρίς ένταση, αγάπη και φως και να εκπνέετε ό,τι σας βαραίνει και σας απασχολεί...

Χαλαρώστε περισσότερο...

Πάρτε όσο χρόνο χρειάζεται ....

🦋🌸🙏

Χαλαρώστε την αναπνοή...
Χαλαρώστε το σώμα....
Χαλαρώστε τις σκέψεις...

🦋🌸🙏

Και απαλά πολύ απαλά ξεκινώ το ταξίδι μου στη σιωπή...
Είμαι Γαλήνη...
Είμαι μια γαλήνια ψυχή... 

Και καθώς πηγαίνω βαθύτερα μέσα μου... και όσο πηγαίνω πιο βαθιά στη Σιωπή.... τόσο περισσότερο χαλαρώνω.... και αρχίζω να θυμάμαι... Αρχίζω να θυμάμαι την πνευματική μου ταυτότητα....

Ρωτώ τον εαυτό μου, ποιος είμαι; 
Είμαι μια Ψυχή....
Είμαι ένας σπόρος Αιώνιας Ενέργειας και βαθιά μέσα στον εαυτό μου, έχω όλα εκείνα που χρειάζομαι στη ζωή....

🦋🌸🙏

Είμαι η Ψυχή....
Είμαι η Γαλήνη....

Αυτή η Γαλήνη δημιουργεί Σταθερότητα, 
Ισορροπία, & Αρμονία μέσα μου....

Όπως είναι η σκέψη μου, έτσι είναι και η συνειδητότητά μου
και βιώνω τη Γαλήνη να ρέει μέσα απ'όλη μου την Ύπαρξη...

Η Ύπαρξή μου είναι Γαλήνια....
Σκέψεις και Συναισθήματα δημιουργούν την Πραγματικότητά μου...
Τώρα στη Σιωπή....

Επανασυνδεομαι με την Αυθεντική μου Γαλήνη...
Βιωνω Γαλήνη... Βιωνω Αρμονία......
Πολύ απαλά ας παραμείνω σ'αυτή τη συνειδητότητα...
Αυτή τη συνειδητότητα που με ενδυναμώνει....

🦋🌸🙏

Οι σκέψεις μου με επαναφορτίζουν....

Γεμιζω Γαλήνη.... 
Ισορροπία... Αρμονία...

Και με μια σκέψη, με μια σκέψη Αγάπης...
Συνδέομαι με την Πηγή της Γαλήνης.....
με το Αιώνιο Φως.....

Συνδέομαι με Τον Έναν που Είναι Αγάπη.....
Αυτή είναι η Αγάπη που  βλέπει τις αδυναμίες μου
και με αποδέχεται όπως είμαι....

Αυτή είναι ή Αγάπη του Αιώνιου Φίλου, 

της Μητέρας, 

του Πατέρα...

Του Ωκεανού του Φωτός...

🦋🌸🙏

Τώρα στη Σιωπή....
Παραμένω συνδεδεμένος/η μαζί Σου Αιώνιε Ένα 
και Απορροφώ το Φως της Γαλήνης Σου....

Φως....
Αγάπη....

Τώρα παραμένω σε αυτή την Επίγνωση....
Παραμένω σε αυτή τη Σύνδεση....

Και σαν Φάρος ας εξαπλώσω αυτές τις Ακτίνες Φωτός και Γαλήνης  προς όλα τα αδέλφια μου.... στη Μητέρα Φύση....

Ας εξαπλώσω αυτές τις Ακτίνες της Σιωπής και της Αρμονίας παντού γύρω μου.....

🦋🌸🙏

Και τώρα συνδεδεμένος/η....
Ας παραμείνω σε αυτή τη Συνειδητότητα του Φάρου Φωτός....

Και από αυτή τη θέση, στέλνω 

Καλά Αισθήματα

Αισθήματα Ελπίδας

Κουράγιου

Δύναμης & Καλές Ευχές

Σε κάθε Ζωντανό Ον

Φως
Αγάπη & Καλές Ευχές! 

🦋🌸🙏

Μένω στη Σιωπή για λίγο ακόμα! 

Όταν είμαι έτοιμος/η, ανοίγω τα μάτια μου και συνειδητοποιώ οτι:
Ειμαι Φως! 

Είμαι Αγάπη! 

Είμαι θεία Συνειδητοτητα! 

Ευχαριστώ! 
Πολλές Ευλογίες!

 Matoula Karpeta