Pulse of love 10/12/2013

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Το είδος της πνευματικότητάς μου ...

Το είδος της πνευματικότητάς μου είναι το είδος που δεν χρειάζεται όνομα και δεν ταιριάζει σε κανένα σχήμα.

 🥀Είναι τόσο μοναδικό όσο ένα βραδινό αστέρι και υγρό όπως η πρωινή ομίχλη.

🥀Το είδος της πνευματικότητας μου δεν βρίσκεται στις σελίδες ενός βιβλίου, προκύπτει από το βάθος της ψυχής μου.

🥀 Οι γραφές μου είναι γραμμένες στα ρεύματα του ποταμού.  Οι αγαπημένοι μου ύμνοι ψιθυρίζονται στον αέρα.

 🥀Η φύση είναι η εκκλησία μου και το σώμα μου είναι ο ιερός μου ναός.


 🥀Οι αγαπημένοι μου δάσκαλοι είναι τα πουλιά και τα δέντρα.  και ανάμεσα στους οδηγούς μου είναι ο ήλιος, το φεγγάρι και τα αστέρια.

 🥀Το είδος της πνευματικότητας μου τιμά όλους τους προφήτες και σέβεται όλους τους αγίους και ξέρει την αλήθεια πέρα ​​από την εμφάνισή της.

 🥀Πηγαίνω βόλτα με τον Βούδα και μιλάω στον Χριστό.

 🥀Εξυπηρετώ την αγάπη και υπακούω στην καρδιά μου.

 🥀Υποκλίνομαι στη Μητέρα Γη, την Ομορφιά, το Φως και τον Πατέρα Ουρανό.  και τους λατρεύω γράφοντας ποίηση, φυτεύοντας λουλούδια και σπέρνοντας αγάπη.

🥀 Το είδος της πνευματικότητας μου είναι το είδος που σέβεται όλη τη ζωή και βλέπει το θεϊκό σε όλα τα πράγματα.

 🥀Τιμώ τους ανθρώπους, τα δέντρα, τα ζώα, τον ουρανό και τις θάλασσες.

 🥀Λατρεύω τα βουνά, τα ρυάκια, ρέω με το αεράκι και μιλάω στον ήλιο.

 🥀Το είδος της πνευματικότητας μου είναι το είδος που πηγαίνει βαθύτερα.

 🥀Νιώθω τι νιώθουν οι άλλοι. Ξέρω τι προσπαθούν να μου πουν, ακόμα κι αν δεν χρησιμοποιούν λέξεις.

 🥀Πιστεύω στη θεραπευτική πινελιά και τη δύναμη της άνευ όρων αγάπης.

🥀Το είδος της πνευματικότητάς μου είναι τόσο ελεύθερο όσο τα πουλιά, ριζωμένα όπως τα δέντρα, και ειλικρινής όπως η καταγάλανη θάλασσα

 
🥀Ο παράδεισός μου είναι εδώ στη γη.

 🥀Ο ψίθυρος του πνεύματός μου είναι ο ποιμένας μου και ο σωτήρας μου που κοιτάζει στον καθρέφτη.

 🥀Εμπιστεύομαι το θεϊκό σχέδιο. Στην αγάπη είμαι παραδομένη.

 🥀Και με τα δάκρυά μου βαπτίζομαι.

 🥀Το είδος της πνευματικότητάς μου δεν έρχεται σε σύγκρουση με το δικό σου, ωστόσο  είναι διαφορετικό.

 🥀Λατρεύω το μυαλό σου  Σεβoμαι την αλήθεια σου.

 🥀Βλέπω το φως που λάμπει πίσω από τα μάτια σου και είμαι συγκλονισμένη από την ομορφιά που κουβαλάς μέσα σου.

 🥀 Είμαι ο δάσκαλός σου διότι είσαι και κι εσύ ο δικός μου.

 🥀Το είδος της πνευματικότητας μου είναι το είδος που οι άλλοι δεν καταλαβαίνουν πάντα, αλλά σίγουρα με οδηγεί στην αλήθεια.🙏♥️🥀


 -Κριστίν Ρότζερς-