Pulse of love 10/12/2013

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

Σ΄ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ για να μείνω φιμωμένη…

Αποτάσσομαι τους αυτοκυρηχθέντες Σωτήρες…
Για μένα αυτοί δεν είναι Έλληνες! Μαζί τους δεν έχουμε την ίδια πατρίδα!!

Αυτοί θέλουν να με κάνουν να πιστέψω ότι λειτουργούν για το καλό μου ενώ ταυτόχρονα σκάβουν τον λάκκο μου και μέσα του σύντομα θα βουλιάξω μασκοφορεμένη…

Δεν θέλω να είμαι το θύμα. Δεν θέλω να είμαι φυσικά ούτε κι ο θύτης…  Όμως νιώθω ότι το "χρέος" μου το έκανα, όπως κι εσείς άλλωστε…

"Προστατεύστε τους ανθρώπους σας" μας λένε γνωρίζοντας καλά πως λειτουργεί το Ελληνικό Φιλότιμο…

Εκείνοι όμως με ποιο τρόπο μας προστατεύουν; 
Βάζοντάς μας φίμωτρα, στερώντας μας τις ανάσες και απομακρύνοντάς μας από την υγεία μας; 

Γιατί τα μέτρα που παίρνουν δυστυχώς μας αρρωσταίνουν και μας φτωχαίνουν!

Πώς να κρατηθεί το σώμα υγιές όταν δεν αναπνέει; 
Πώς να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα όταν δεν αγγιζόμαστε;
Πώς να έχουμε ψυχική υγεία όταν μας εμβολιάζουν καθημερινά με φόβο και τοξικές ειδήσεις;

Μας έκλεισαν στα σπίτια μας για ένα δίμηνο. 
Προστατεύστε τους ανθρώπους σας, φώναζαν και τότε και μας αφήναν να πεθαίνουμε μόνοι και έρημοι μέσα σε ψυχρά θανατερά δωμάτια. Χωρίς την παρουσία, το άγγιγμα την αγάπη των δικών μας ανθρώπων…

ΠΑΡΩΔΙΑ…

Μας άδειασαν τις τσέπες και κατακρεούργησαν την ανθρωπιά μας κάνοντας μας φοβισμένα ανθρωποειδή που τρομάζουν στην  θέα των αριθμών. 

Οι αριθμοί!!! 
Δεν χρειάζεται ούτε στοιχειώδη ευφυΐα για να καταλάβεις ότι ακόμα και τα 10.000 κρούσματα στατιστικά είναι ασήμαντα μπροστά στον αριθμό των 11.000.000 ατόμων. Και οι θάνατοι από κορονοϊο ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ δεν ξεπερνάνε ούτε το 1%

Η απανθρωπιά τους άραγε σε τι ποσοστό κυμαίνεται;

Δεν μας έχουν δώσει κανένα επιστημονικό δεδομένο για ό,τι συμβαίνει... μόνο σπέρνουν φόβο και εξαθλίωση… 
Εμάς, μας κρατάνε στα σπίτια και τα παιδιά μας στους δρόμους και στα σχολεία… με μάσκα...

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ… 
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ… 
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΜΑΚΡΙΝΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΞΕΘΩΡΙΑΣΕΙ…

Δεν τα βάζω μαζί σου ΕΛΛΗΝΑ.
 
Η καρδιά μου κλαίει δίπλα σου κάθε βράδυ… 
Σ΄ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ για να μείνω φιμωμένη…

Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη που δειλιάζω να κάνω το σωστό!
Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη που 150 ευρουλάκια με καθηλώνουν πίσω από τον φερετζέ της ντροπής!!
Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη για όλες τις φορές που σε συναντώ και κατεβάζω το βλέμμα για να μην βλέπω τον πόνο σου… Να μην βλέπω τον πόνο μου…

Η  καρδιά μου ριγεί και αναρωτιέμαι: 
Τι έχω κάνει; Τι έχουμε κάνει; 
Γιατί φτάσαμε στο σημείο να γεμίζουμε πόνο; 
Είναι που ξεχάσαμε να ακούμε; Είναι που ξεχάσαμε να μοιραζόμαστε; 
Είναι που ξεχάσαμε να είμαστε άνθρωποι και ντυθήκαμε το ψέμα μας για να περιδιαβαίνουμε στη Ζωή; 

Συγχώρεσέ με άνθρωπε που σε ξεχνώ… Που ξεχνώ ότι κάθε φορά που σε συναντώ ότι Αντικρίζω Εμένα!!!! 
Συγχώρεσέ με! 

namaste 
Ματθίλδη Νέαρχου