Pulse of love 10/12/2013

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Το να είσαι ο δυνατός όλη την ώρα μπορεί να είναι πολύ εξαντλητικό

Αγαπητές όμορφες και θαρραλέες ψυχές.

Θέλω να σας χειροκροτήσω για όλο το κουράγιο και την δύναμη σας. Είμαι σαν και εσάς. Ή τουλάχιστον πιστεύω πως είμαι.

Είμαι κάποια που δεν ησυχάζω στην ζωή και εκμεταλλεύομαι κάθε ευκαιρία που μου δίνεται. Κάποια που δεν φοβάται να πάρω ρίσκα για να εκπληρώσω τις επιθυμίες μου.

Είμαι κάποια που πιστεύει πως οι αποτυχίες δεν ορίζουν ένα άτομο. Έχω αποτύχει πολλές φορές. Η καρδιά μου ράγισε και τα όνειρα μου κατέρρευσαν πολλές φορές και πάντα κατάφερνα να σταθώ στα πόδια μου και δεν άφηνα τον πόνο να με αλλάξει.

Γι αυτό πάντα για τους φίλους και την οικογένεια μου ήμουν η πιο δυνατή. Αλλά κατά καιρούς, νιώθω πολύ ευάλωτη και εύθραυστη. Όμως δεν το δείχνω σε κανέναν. Πάντα καταφέρνω να παρουσιάζω την δυνατή και την θαρραλέα εκδοχή του εαυτού μου. O μαλακός εαυτός μου εμφανίζεται μόνο όταν είμαι μόνη μου πίσω από κλειστές πόρτες.

Επειδή νιώθω ότι δεν μου επιτρέπεται να είμαι αδύναμη. Δεν μπορώ να μετρήσω τις φορές που ήμουν σε δύσκολες καταστάσεις και όλοι μου έλεγαν «Θα τα καταφέρεις, δεν ανησυχώ για σένα. Πάντα φροντίζεις πολύ καλά τον εαυτό σου.»

Και παρόλο που ένα μέρος του εαυτού μου κολακεύεται να ακούει αυτά τα λόγια, υπάρχει ένα κομμάτι που θέλει κάποιον να το φροντίσει.

Επειδή το να είσαι δυνατός όλη την ώρα μπορεί να είναι εξαντλητικό.

Μερικές φορές, εύχομαι να τα άφηνα όλα έξω. Θέλω να φωνάξω, να κλάψω και να μην νιώσω την πίεση του να πρέπει να μαζέψω αμέσως όλα τα κομμάτια μου. Μερικές φορές θέλω να ξαπλώσω στο πάτωμα του μπάνιου για όλη την νύχτα. Άλλες φορές θέλω να σκίσω την καρδιά μου και να νιώσω όλον τον πόνο χωρίς κανένας να με χαρακτηρίσει ως συναισθηματικά αδύναμη.

«Μπορείς να μην είσαι πάντα δυνατός, αλλά μπορείς πάντα να είσαι θαρραλέος». 
-Μπο Ταπλιν

Επειδή κάποιες φορές είναι απαραίτητο να πέσεις για να αισθανθείς ολόκληρο ξανά τον εαυτό σου. 

Γι αυτό, δυνατοί μου άνθρωποι, καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να τα κρατάτε όλα μέσα σας, να είστε δυνατοί και πετυχημένοι στην δουλειά, να είστε δυνατοί για τα παιδιά, την οικογένεια και για τον εαυτό σας.

Θέλω να σας πω ότι δεν είναι κακό να καταρρεύσετε. Δεν είναι κακό να κλάψετε. Δεν πειράζει να ζητήσετε βοήθεια. Δεν είναι κακό να είστε άνθρωποι.

Δώστε ένα διάλειμμα στον εαυτό σας και κλάψτε για τις απώλειες που είχατε. Μερικές φορές το να δώσετε στον εαυτό σας την άδεια να κλάψει και να νιώσει όλο τον θυμό και τον πόνο είναι τόσο ικανοποιητικό και θεραπευτικό. Αυτό από μόνο του θα σας δώσει την δύναμη για να προχωρήσετε.

Επειδή μερικές φορές το να είσαι δυνατός και θαρραλέος σημαίνει να είσαι ο αληθινός σου εαυτός.

.Μαγεία Τ