Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

ΜΑΝΑ και ΚΟΡΗ, οι στυλοβάτες της καρδιάς μου…

Και να οι ΕΛΕΝΕΣ της καρδιάς μου…
Η μία με έμαθε από παιδί ότι η πραγματική δύναμη βρίσκεται στην καρδιά…
Μου έδειξε, με το παράδειγμά της, ότι το μυαλό σε κάνει ευφυή άνθρωπο αλλά καμιά φορά η εξυπνάδα δεν φτάνει για να χαμογελάς στη ζωή, να κυλάς μαζί της και να μεγαλώνεις όμορφα… μέσα σου…
Η άλλη ακόμα με μαθαίνει… Ακόμα και τώρα που λέω ότι τα «ξέρω» όλα… 
Σμιλεύει το εγώ μου σαν τις συμπληγάδες πέτρες και μου θυμίζει ότι μόνον στον κόσμο της καρδιάς γίνονται θαύματα…

Αυτές οι ΕΛΕΝΕΣ, όταν τις σκέφτομαι σαν κλείνω την πόρτα του μυαλού μου στην εξωτερική οχλοβοή, κάνουν την καρδιά μου να χαμογελά και τη ματιά μου να δακρύζει… Από συγκίνηση… Από θαυμασμό… Από Αγάπη…

Η ΜΑΝΑ και η ΚΟΡΗ μου, οι στυλοβάτες της καρδιάς μου…

Με Ευγνωμοσύνη 💖
Η ΚΟΡΗ και η ΜΑΝΑ 
Δέσποινα