Pulse of love 10/12/2013

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020

Το Σκοτάδι μέσα μου...

Το Σκοτάδι μέσα μου έγινε ο Ναός μου! 

Ταξίδευω μέσα του με περιέργεια και ενθουσιασμό
για να νιώσω τον εαυτό μου περισσότερο
για να ξαναγινώ αυτό που είμαι

Το σκοτάδι δεν είναι τόπος, ούτε τρόπος. 
Είναι χορός και εγώ είμαι χορεύτρια

Όποτε με προσκαλεί μέσα του
Όποτε  μου ζητάει να εμφανιστώ μέσα του
Εγώ λέω ναι και χορεύω μαζί του

Χορεύω με το σκοτάδι
όπως θα έκανα με έναν εραστή
Κρατώντας το στη δόνηση της αγάπης

Αφήνομαι στην Εξερεύνηση
Στην αισθητική αίσθηση
Στην Αποκάλυψη

Το σκοτάδι δεν με τρομοκρατεί πια
Με ενθουσιάζει

Γιατί στο σκοτάδι
Νέες περιπέτειες πάντα περιμένουν
Πράγματα που δεν έχω ανακαλύψει ακόμα για τον εαυτό μου

Το μυστήριο του εαυτού μου ξεδιπλώνεται 
μέσα από τον χορό μου μαζί του
και ανάβει πάλι η φλόγα μου 

Καθώς κινούμαι στο σκοτάδι το φωτίζω
και μου αποκαλύπτεται αυτό 
που δεν μπορεί πια να μείνει κρυμμένο

Να φέρνω το φως μου στο σκοτάδι μου
Έχει γίνει  η μεγαλύτερη χαρά μου
Ο μεγαλύτερός μου έρωτας 
 
Γιατί μέσα Του αγγίζω την ολότητά μου
Με αγάπη με αγκαλιάζω και τα καλωσορίζω όλα 
φέρνοντας  φως στην πιο σκοτεινή γωνιά 
του Σύμπαντος 
Μέσα μου

namaste 
despoina palamari