Pulse of love 10/12/2013

Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

Δεν σε φοβάμαι Ζωή...

Είναι όμορφο να αντικρίζεις κάθε νέα μέρα με χαμόγελο, αφοβία να συντροφεύει τα βήματα σου και κάθε κύτταρο σου να φωνάζει....

Δεν σε φοβάμαι Ζωή...
Όσες τρικλοποδιές κι αν μου βάζεις, 
όσα εμπόδια κι αν υψώνεις,
όσες πλημμύρες κι αν μου στέλνεις
εγώ πάντα θα κοιτάζω μπροστά
γιατί ξέρω ότι κάπου εκεί με περιμένεις χαρούμενη και χαμογελαστή...

Δεν σε φοβάμαι Έρωτα....
Ότι χρώμα κι αν έχουν τα μαλλιά σου, 
όπως κι αν είναι το πρόσωπο σου,
ότι και να μου ψιθυρίζουν τα χείλη σου
εγώ πάντα θα σε απολαμβάνω με την αφοβία των εφηβικών μου χρόνων....

Δεν σε φοβάμαι αγάπη...
Όσο κι αν μεταμορφώνεσαι, 
όσο κι αν μουγκρίζεις σαν άγριο θηρίο,
όσες προσπάθειες κι αν κάνεις για να με κλείσεις στο καβούκι μου
εγώ πάντα θα σε κυττώ κατάματα αντικρίζοντας την βαθύτερη πηγή σου....

namaste
despoina palamari