Pulse of love 10/12/2013

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Όποιος υποδουλώνει την Αγάπη δεν ξέρει να ΖΕΙ.

Δεν μου ταιριάζει μια ζωή 
με ημερομηνία λήξης!
Δεν μου ταιριάζει τίποτα λιγότερο
από την ελευθερία.
Γι’ αυτό σπάζω τα καλούπια…
"Γεννιέμαι και πεθαίνω" καθημερινά!!!

Ανοίγω τα μυστικά φτερά μου
και φλερτάρω με τις ανατροπές
και το ασυνήθιστο.

Δεν κρατάω την αγάπη μου
ούτε για αύριο, ούτε μόνο για μένα…
Άλλωστε τι θα συμβεί σαν δείξω ότι αγαπώ;
Θα κατηγορηθώ ότι αγαπώ;
Ας κατηγορηθώ! Δηλώνω εξ αρχής ένοχη!


Γεννήθηκα για να αγαπώ και να αγαπιέμαι!!

Και δεν περιορίζω την αγάπη μου
όπως δεν περιορίζω την ζωή μου.
Δεν την καλουπώνω μέσα σε ένα όνομα, 
ένα στόχο, μια διαδικασία…

Η Αγάπη είναι η Διαδικασία…
η Αγάπη είναι η Ζωή…

Κι όποιος δεν το καταλαβαίνει,
όποιος υποδουλώνει την Αγάπη 
μέσα σε ενοχές και κατηγορητήρια 
δεν ξέρει να ΖΕΙ. 

Αρνείται για τους δικούς του λόγους να ζήσει.
Όμως οι "λόγοι" του δεν είναι ο "λόγος" μου.
Η ζωή του δεν είναι η ΖΩΗ μου!!!

namaste
despoina palamari