Pulse of love 10/12/2013

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Προσευχή στον Ήλιο

"Η αιωνιότητα, είναι μια εικόνα του θεού.
Ο κόσμος είναι μια εικόνα της αιωνιότητας.
Ο ήλιος είναι μια εικόνα του κόσμου.
Ο άνθρωπος είναι μια εικόνα του ήλιου."


Προσευχή στον Ήλιο
Όπως ο ήλιος υψώνεται πάνω από τον κόσμο, έτσι και ο Ήλιος της Αλήθειας, της Ελευθερίας, της Αθανασίας, και της Αιωνιότητας να υψωθεί στο πνεύμα μου!

Όπως ο ήλιος υψώνεται πάνω από τον κόσμο, έτσι και ο Ήλιος της Αγάπης και της Απεραντοσύνης να υψωθεί μέσα στην ψυχή μου!

Όπως ο ήλιος υψώνεται πάνω από τον κόσμο, έτσι και ο Ήλιος της Διάνοιας, του Φωτός και της Σοφίας να υψωθούν στη διάνοιά μου!


Όπως ο ήλιος υψώνεται πάνω από τον κόσμο, έτσι και ο Ήλιος της πραότητας, της ευγένειας, της χαράς, της ευτυχίας, και αγνότητας να υψωθούν στην καρδιά μου!

Όπως ο φωτεινός, ακτινοβόλος ήλιος υψώνεται πάνω από τον κόσμο, έτσι και ο Ήλιος της δύναμης, της ισχύος, της δυναμικής ενέργειας, και της δραστηριότητας να υψωθούν στη θέλησή μου!

Και όπως αυτός ο φωτεινός, ακτινοβόλος, ζωντανός ήλιος υψώνεται πάνω από τον κόσμο, έτσι και ο Ήλιος της υγείας, της ζωτικότητας, και του σφρίγους να υψωθεί μέσα στο σώμα μου! Αμήν.

Ας είναι έτσι, για το Βασίλειο του Θεού και της Δικαιοσύνης Του!
Αμήν. Ας είναι έτσι, για τη Δόξα του Θεού.

Ομραάμ Μίκαελ Αϊβανχόφ