Pulse of love 10/12/2013

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Όταν άρχισα το ταξίδι στην ζωή μου εύχομαι κάποιος να μου είχε πει...

Εύχομαι, όταν πρωτοξεκίνησα το ταξίδι στη δική μου ζωή, κάποιος, να μου είχε πει: Ότι αυτό που χρειαζόταν, ήταν να καθίσω στο πάτωμα με τα μάτια κλειστά!

Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει: Ότι το πρώτο βήμα που κάποιος χρειάζεται να κάνει, είναι προς τα μέσα!

Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει όταν ένιωθα ότι δεν είχα τίποτα να προσφέρω στον κόσμο: Ότι το μόνο που χρειαζόταν να κάνω ήταν, να καθίσω και να αναπνέω. Ότι αυτό που χρειαζόταν να μάθω ήταν να ανακαλύπτω τον Αληθινό Εαυτό και να ανοιχτώ σε αυτό! Αυτόν τον Εαυτό που υπάρχει μέσα μου, καθισμένος ήσυχα και ότι από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα έρχονται τόσο εύκολα!


Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει: Ότι η πραγματική μου αξία και ο πλούτος θα βρισκόταν όχι στην επίτευξη ή στο κέρδος ή το σκοπό μου, αλλά στην εκπλήρωση αυτού του Εαυτού. Ότι βρίσκοντας τον δρόμο μου προς αυτόν θα μου φέρει χρυσάφι και πλούτη που κανένα αγαθό του εξωτερικού κόσμου, δεν θα μπορούσε να μου φέρει!

Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει όταν ήμουν χαμένη και απελπισμένη ψάχνοντας να βρω την κατεύθυνση και την υποστήριξη που ήθελα: Πως αυτό που λαχταρούσα πραγματικά, ήταν να συναντήσω και να γνωρίσω αυτόν τον Εαυτό! Οτιδήποτε άλλο, δεν θα μου απάλυνε τον πόνο, παρά μόνο να αγγίξω τον δικό μου εσωτερικό θεϊκό Ναό για πρώτη φορά!

Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει όταν άρχισα να τρέχω μακριά, να στρέφομαι αλλού, να αποσπάται η προσοχή μου, να καταναλώνω υπερβολικά, να κατηγορώ, να εργάζομαι υπερβολικά, να παλεύω, να δημιουργώ δράματα, να επιλέγω οτιδήποτε άλλο εκτός από την Αγάπη: Πως έτρεχα μακριά από τη δική μου μεγαλειώδη Ύπαρξη! Ότι έτρεχα μακριά από αυτήν γιατί δεν πίστευα ότι ήταν κάτι που κατείχα,επειδή δεν πίστευα στην ικανότητά μου να δώσω στον εαυτό μου όλα όσα χρειαζόμουν!

Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει: Ότι είμαι η μόνη που θα μπορούσα να δώσω στον εαυτό μου, ότι ζητούσα και ήθελα από τους άλλους. Ότι όλα όσα θα ήθελα ποτέ, όλα όσα θα χρειαζόμουν ποτέ, όλα όσα θα επιθυμούσα ποτέ, όλα όσα θα επιδίωκα και θα γυρνούσα όλη τη Γη για να βρω, περίμενε βαθιά μέσα στην κοιλάδα της καρδιάς μου! Εκεί, εκεί ήταν όπου έπρεπε να ξεκινήσω... Εκεί, στην ήσυχη αναμονή μου ήταν που θα έβρισκα το αιώνιο ποτάμι του πλούτου και της αξίας! Και ότι το μόνο που χρειαζόταν γι' αυτό, ήταν η Αναπνοή βαθιά στο στήθος μου! Και η υπομονή και η προθυμία να καταλάβω ότι ήμουν και θα είμαι πάντα η απάντηση που γυρεύω!

Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει: Ότι στην πορεία προς τον εσωτερικό μου κόσμο, θα έβρισκα άπλετο φως, θα έβρισκα την πιο αληθινή εκδοχή του εαυτού μου, ενός εαυτού χωρίς πληγές, χωρίς παρελθόν, το πιο δικό μου σύστημα προσωπικής καθοδήγησης και την ανεξάντλητη πηγή του εσωτερικού μου πλούτου Σοφίας και Γνώσης, ότι αν δεσμευόμουν να πηγαίνω προς τα μέσα, όποτε χρειαζόμουν καθοδήγηση θα έβρισκα πραγματικά την πιο όμορφη κι ευτυχισμένη εκδοχή της Ύπαρξής μου!

Εύχομαι, κάποιος, να μου είχε πει: Ότι μεταβαίνοντας εντός μου θα συναντούσα το μόνο άτομο που θα μπορούσε να μου δώσει την αγάπη που λαχταρούσα! Το μόνο πρόσωπο που θα μπορούσε να με συντροφεύσει στις πιο σκοτεινές νύχτες μου, το μόνο πρόσωπο που θα μπορούσε να θεραπεύσει τις πληγές μου με την "Άνευ Όρων Αγάπη", το μόνο άτομο που θα μπορούσε ειλικρινά να με αγαπήσει, κι ότι αυτό το πρόσωπο ήταν ο Ανώτερος Εαυτός μου! Ο μόνος που γνώριζε το μεγαλείο μου, την ιδιότητά μου, την αλήθεια μου, την απεριόριστη Ύπαρξή μου! Ότι εκεί, εκεί πίσω από τον εκρηκτικό θόρυβο που δημιουργούσε το μυαλό μου, πίσω από την αντίστασή μου στην ησυχία, υπήρχαν όλα όσα έψαχνα να βρω έξω από τον Εαυτό μου!

Είμαστε φτιαγμένοι από αστερόσκονη!
Είμαστε μπάλες φωτός!
Είμαστε απεριόριστα όντα με όλη τη σοφία που έχουμε ανάγκη! Όλα αυτά είναι μέσα μας από τη στιγμή της σύλληψής μας!  Κάπου στην πορεία της ζωής μας αποσπάστηκε η προσοχή μας από αυτές τις αλήθειες και χρειάζεται να εργαστούμε ξανά για να ευθυγραμμιστούμε και πάλι μαζί τους. Οπουδήποτε σας οδηγεί η ζωή σας, οτιδήποτε πρέπει να αντιμετωπίσετε να ξέρετε ότι, βαθιά μέσα από την ουσία της Ύπαρξής σας ζει η δική σας Γη! Το σπίτι σας ποτέ δεν πρόκειται να το χάσετε, ποτέ δεν θα σας εγκαταλείψει, όπου κι αν χρειαστεί να τρέξετε, σε όποια βαθιά σχισμή κι αν πέσετε, δεν έχει σημασία, θα έχετε πάντα τον εαυτό σας να σας φροντίσει! 

Θέλω να σας πω ότι είστε εδώ αυτή την στιγμή επειδή η υψηλότερη αλήθεια σας, η ψυχή σας, σας οδηγεί πάντα τόσο ευγενικά και απαλά μέσα στο ίδιο σας το Φως! Θέλω να σας πω ότι ανεξάρτητα από το ταξίδι σας, ανεξάρτητα από το πως φαίνεται να είναι το τοπίο γύρω σας, έχετε υποστήριξη!  Έχετε αγάπη!

Είστε ακριβώς εκείνο που θα έπρεπε νε είστε!
Θέλω ακόμα να σας πω, ότι είστε ήδη Αρκετοί, δεν υπάρχουν κενά που πρέπει να καλυφθούν, ούτε ρωγμές που πρέπει να κλείσουν!

Είστε ήδη Αρκετοί! 
Και όλα όσα χρειάζεστε είναι μέσα σας!
Μέσα σε κάθε Ανάσα! Και κάθε χτύπο της φωτεινής Καρδιά σας!
Να είστε πάντα καλά!!!

Golden lotus


πηγή: Ματούλα Καρπέτα