Pulse of love 10/12/2013

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Όταν μπερδεύεσαι και δεν ξέρεις τι να πιστέψεις τότε βγάλε την "Ζυγαριά" σου έξω και ζύγισε

Aν ποτέ με ρωτήσεις ποιά είμαι, ''κοίτα στον καθρέφτη'' θα σου πω... 
Έχω επάνω μου όλες σου τις χαρακιές, της θλίψης και της χαράς σου. Ίδια Όνειρα, ίδιες χασούρες, Σκοτάδι και Φως, είμαι και εγώ όπως και  εσύ, το Τίποτα και  το Όλα...
Έφηβη και  γριά, σοφή και  ανόητη...
Τι νόμιζες γλυκό μου? 
Μπαινοβγαίνω στα κουκούλια μου για αιώνες, όπως και  εσύ...

Φορές ατρόμητη, φορές δειλή...

Μα βρήκα ένα κόλπο... ένα τέχνασμα φτηνό, που πάντα πιάνει! Λογαριασμό, κάνε λογαριασμό! Όταν μπερδεύεσαι πολύ και  δεν ξέρεις τι να πιστέψεις πια και  τι να λογαριάσεις σαν Αλήθεια, τότε βγάλε την Ζυγαριά σου έξω και  ζύγισε...


Και  μην πιαστείς στην παγίδα να ξαναμετράς τα 99 σου φλουριά και να κλαις για το ένα που σου λείπει από την εκατοντάδα... Μόνο γέλασε τρανταχτά που τα 99 είναι ανέγγιχτα, που είναι ακόμα εκεί μπροστά σου... 

Το συμφέρον σου κοίτα! Το Όφελος! Το χαλασμένο κασετόφωνο του μυαλού σου θα σου παίζει κακές μουσικές, ψυχοφθόρες... 
Σώπασε το! Μην το ακούς! 
Τι σε συμφέρει σκέψου μόνο! Τι σε συμφέρει να σκέφτεσαι! Τι σε συμφέρει να νοιώθεις! Τι σε συμφέρει να πιστεύεις!

Ποιόν ωφέλησε ποτέ η ηττοπάθεια? Η αδράνεια? Η απελπισία; Ποιόν βοήθησαν ποτέ οι μαύρες σκέψεις, η παραίτηση; Η καταστροφολογία, ο φόβος και  η κακομοιριά πότε σε ξελάσπωσαν? 

Ονειρέψου αυτά που ποθείς και  κάνε τα! Τώρα! 
Μην ακούς κανέναν! Κανένας δεν ξέρει τα Όριά σου, ούτε καν εσύ! 
2019 φλουριά Ευτυχίας σε περιμένουν ακόμα! 
Πέτα το κασετόφωνο, να χαρείς...

Ψυχρή, Υπολογιστική Λογική και  Πνευματικότητα μαζί! 
Το καταλαβαίνεις? ...
Ναι!!! Το καταλαβαίνεις!!!
Χαίρομαι...!!
Καλό ζύγι...!💖💖💖

Πόλια Γεωργία