Pulse of love 10/12/2013

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Αντιμετωπίζοντας την κλιμακτήριο με τις βεντούζες

Βιωματική εμπειρία 

Όποια γυναίκα νομίζει ότι δεν θα συναντηθεί με την βασίλισσα Κλιμακτήριο, είναι βαθιά πλανεμένη…

Κάπως έτσι ήμουν και εγώ όταν ήρθε και με αντίκρισε κατάματα… Την κοίταξα θαρραλέα και τις είπα: Τι θες κυρά μου, άντε πήγαινε σε ‘κεινες που μασάνε, γιατί τα κόλπα σου δεν περάνε σε μένα!!! Ξέρω άλλα κόλπα ενεργειακά και θα σε κατατροπώσω…

Εκείνη ατάραχη, απλά χαμογέλασε και πέταξε καταπάνω μου βόμβες εξάψεων και ορμονικές χειροβομβίδες… Εκεί που νόμιζα ότι θα την καταφέρω, ήρθαν οι αϋπνίες για να με συνταράξουν συθέμελα. Και ενώ πριν συναντηθώ με την κλιμακτήριο "κοιμόμουν με τις κότες" τώρα άρχισαν τα καθημερινά ξενύχτια. 


Δυο ώρες κοιμόμουν και μετά ξυπνούσα για μιάμιση ώρα… Μια ώρα ξανακοιμόμουν, χτυπούσα μετά ένα δίωρο με το μάτι ορθάνοικτο…

Όλα αυτά πριν συναντήσω την Αναστασία Βενετσάνου, τα μαγικά της χέρια και φυσικά τα όπλα της: Τις Βεντούζες Προσώπου

Όσο γλιστρούσαν οι βεντούζες στο πρόσωπό μου, τόσο μίκραιναν καθημερινά τα διαστήματα της αϋπνίας, μέχρι που ήρθε το συνεχές πεντάωρο ύπνου που σταδιακά έγινε επτάωρο και μετά οκτάωρο… Όσο δυνάμωνα και άνοιγε το μάτι μου από ενέργεια και από ζωντάνια δεν πίστευα αυτό που αντίκριζα…

Το πρόσωπό μου έλαμπε… οι ρυτίδες μου μαλάκωσαν… τα βλέφαρά μου στέκονταν καμαρωτά στο ύψος τους, η σφριγηλότητα στα μάγουλα και το σαγόνι επανήλθε… ο λαιμός μου ξαναβρήκε τη φόρμα του και το χαμόγελο σχηματίστηκε πάλι στα χείλη μου…

Κέρδισα σε ύπνο και σε χρόνια…

Και δεν έφταναν μόνο αυτά, έγινε και κάτι άλλο μαγικό. Όσο έβρισκα το χαμόγελο και την ζωντάνια μου η κλιμακτήριος κάλμαρε κι αυτή και βάλθηκε να με ταξιδεύει μαλακά στην μεταμόρφωση…

Πώς να μην λατρέψω τις μαγικές βεντούζες της Αναστασίας;


namaste 
despoina palamari







Aναστασία Βενετσάνου 
Ενεργειακή θεραπεύτρια