Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Δεν έχω χρόνο...

Δεν έχω άλλο χρόνο για ψέματα, για δηθενιές, για φοβίες και ενοχές, για χειριστικές συμπεριφορές…
Δεν θα επιτρέψω σε κανένα να περιδιαβαίνει στο μυαλό μου, στην καρδιά μου και να θάβει στη λάσπη την αθωότητα μου…
Θέλω ο αέρας που αναπνέω να είναι ανάλαφρος το χώμα που πατώ να είναι γόνιμο και μυρωδάτο και η αγάπη να μου βάζει φτερά στα πόδια…

Δεν έχω άλλο χρόνο για να χαρίσω σε κανέναν που ακρωτηριάζει τις στιγμές μου, που ρίχνει δηλητήριο στην ψυχή μου επειδή φοβάται να ζήσει…
Θέλω το δάκρυ μου να με αφυπνίζει, το γέλιο μου να με λυτρώνει κι ο χορός μου να είναι εκστατικός…

Δεν έχω άλλο χρόνο για μικρές μπουκιές ζωής!
Θέλω καθημερινά μέσα από το απλό να γεύομαι το πολύ Ζώντας ολοκληρωτικά το κάθε λεπτό της ΖΩΗΣ ΜΟΥ!

namaste
despoina palamari