Pulse of love 10/12/2013

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Ευχαριστώ που είναι παιδιά μου...

Πέρασαν χρόνια κι όμως όλα έχουν γίνει στιγμές…
Στιγμές που έμειναν ανεξίτηλες στο μυαλό και στην κάρδια μου…
Τα συναισθήματα πολλά… η συγκίνηση μεγάλη…
Τα λόγια πάντα ίδια κάθε φορά που τα βλέπω, που τα ακούω, που τα σκέφτομαι… 
και πάντα το "Eυχαριστώ" χρωματίζεται με τον ίδιο τρόπο…

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…

Ευχαριστώ για κάθε γέλιο για κάθε δάκρυ για κάθε μικρή φωνούλα που έσπερνε μέσα στην καρδιά μου το σπόρο της ευτυχίας…

Ευχαριστώ για κάθε βήμα, για κάθε άγγιγμα, για κάθε αγκαλιά που έκανε αυτόν τον σπόρο να φυτρώσει και να ανθίσει…


Ευχαριστώ για κάθε λέξη, για κάθε σ’ αγαπώ που βγήκε από τα χείλη τους, αλλά και για κάθε σ’ αγαπώ που ειπώθηκε σιωπηλά μέσα από την καρδιά τους…

Ευχαριστώ που το βλέμμα τους είναι γεμάτο καθαρότητα, θάρρος, αισιοδοξία, κατανόηση, ευαισθησία, τρυφερότητα και με γεμίζουν σε κάθε κοίταγμά τους με την απλότητα της αγάπης τους…

Ευχαριστώ για την ¨μαγκιά¨ της ψυχή τους να ¨ΕΙΝΑΙ¨, να τολμούν, να μη λυγίζουν, να προχωρούν με το κεφάλι ψηλά, να γεμίζουν ΖΩΗ σε κάθε τους βήμα…

Ευχαριστώ που με διδάσκουν πώς να στέκομαι διακριτικά στο πλάι τους, να μην σκοτεινιάζω τα όνειρά τους και να προσφέρω την αγάπη μου ¨δίχως όρους¨…

Ευχαριστώ που κοντά τους γίνομαι καλύτερος άνθρωπος.... καλύτερη φίλη... καλύτερη μάνα… 

Ευχαριστώ που κάθε φορά το Μαμά, το Μάνα και το Μαμαααα! με όποιο τρόπο και να το πουν εγώ το ακούω σαν την πιο Όμορφη Μελωδία του Σύμπαντος….

Ευχαριστώ που είναι παιδιά μου!!!!!!!!!


ΕΥΓΝΩΜΟΝΩ…


namaste
despoina palamari