Pulse of love 10/12/2013

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ENCOUNTER

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
Σάβ. 2 - Σαβ. 9 Ιανουαρίου 2015
- Στο Γαλαξείδι Φωκίδας-

Για να δεις και να κόψεις -"αν θέλεις"- τον ομφάλιο λώρο των σχέσεων, των εξαρτήσεων, των συνηθειών και του βολέματός σου... και να γινεις ευτυχισμένη-ος!

"ENCOUNTER σημαίνει Συνάντηση, Συνάντηση με μένα."

Το σεμινάριο αυτό είναι ένα σεμινάριο εσωτερικής αναζήτησης της αλήθειας μας, μέσα από το δρόμο της αγάπης και της ζητούμενης ειρήνης για τον καθένα από μας. Το σεμινάριο είναι ανοιχτό για όλους εκείνους, οι οποίοι με τον έναν ή τον άλλον τρόπο αναζητούν μια απάντηση στο κεντρικό ερώτημα "ποιος ή ποια  είμαι".

·  Τι κάνω και συμπεριφέρομαι απέναντι στον εαυτό μου έτσι ώστε να πονάω; Τι μπορώ να κάνω για να μην πονάω; Τι με βαραίνει και με πιέζει; Θέλω να το κουβαλάω ακόμη μαζί μου; Το έχω ανάγκη; Μπορώ να το αποβάλλω από πάνω μου; 
·  Πως επηρεάζουν όλα αυτά που έζησα από παιδί και με πλήγωσαν, στις σημερινές μου σχέσεις; Πού έχασα το συναίσθημά μου; Πώς μπορώ να το ξαναβρώ και να το κρατήσω ζωντανό στην καθημερινότητά μου; 
·  Πώς μπορώ να αποκωδικοποιήσω τον κριτή μέσα μου; Πώς επιδρά η κριτική σε μένα, είτε όταν το κάνουν άλλοι είτε όταν κρίνω εγώ τον εαυτό μου; Τι θέλω; Θέλω να οριοθετηθώ; Θέλω να έχω κατανόηση για μένα και για τις ατέλειές μου; 
· Ποια σχέση έχω με τον θυμό μου; Τον δείχνω εύκολα και άμεσα πληγώνοντας ίσως αγαπημένους ανθρώπους; ή δεν τον δείχνω καθόλου γιατί είμαι καλό παιδί; Θέλω να εξοικειωθώ μαζί του; 
· Φοβάμαι; Και τι κάνουν οι φόβοι μου με μένα; Γιατί φοβάμαι πολλές φορές να μιλήσω και να δείξω τι δεν μ' αρέσει; Γιατί δεν μιλάω και υπομένω; Γιατί έχω τόσες ενοχές; Τι να κάνω με τις ενοχές μου που με παραλύουν;
· Τι κάνω για να με προσέχουν οι άλλοι; Το έχω ανάγκη; Είναι ανάγκη να έλκω την προσοχή των άλλων (οικείων και μη) μέσω της αρρώστιας μου; Μπορώ αυτό το πρόγραμμα να το σβήσω και να απελευθερωθώ; 

Και όμως υπάρχει διέξοδος αν...
· Θέλω να δώσω χώρο στην καρδιά μου, την πηγή της εμπιστοσύνης μου! 
· Θέλω να αποδεχτώ τον εαυτό μου, ότι είμαι εντελώς εντάξει  έτσι όπως "είμαι"!

- Αν όλα ή ένα μέρος από τα παραπάνω σας απασχολούν τότε το σεμινάριο Encounter είναι μια καλή ευκαιρία να συναντήστε τον εαυτό σας. Και επειδή είναι ανοιχτό για όλο τον κόσμο καλέστε και τους φίλους, συναδέλφους, γνωστούς σας.
Στο σεμινάριο αυτό θα δοθεί στον καθένα η ευκαιρία, με απλά και βιωματικά παιχνίδια, να δει πώς με την συμπεριφορά του αναγκάζεται ο ίδιος να είναι και να ζει έναν εαυτό του που δεν έχει να κάνει με την πραγματική του αλήθεια.
Να ξεφλουδίσει - αν θέλει - χωρίς καταναγκασμό τον φλοιό που δεν επιτρέπει να βγει στην επιφάνεια ο θησαυρός που κρύβεται μέσα του και να δει κάτω από ποιες συνθήκες δημιουργήθηκε αυτός ο φλοιός, τον οποίον συντηρεί με την καθημερινή του στάση και τον πονάει ή ακόμα και τον αρρωσταίνει!!! 

Το ENCOUNTER είναι μια ευκαιρία να κατευθύνουμε την προσοχή μας προς την ΗΣΥΧΙΑ μέσα μας η οποία είναι η ποιότητα της ΚΑΡΔΙΑΣ μας! Αυτή η ησυχία είναι εντελώς ζωντανή και διψάει διακαώς να μας αποκαλυφθεί. Είναι η μοναδική και πραγματική μας αλήθεια η οποία περιμένει υπομονετικά κάτω από την "κρούστα" των ΠΡΕΠΕΙ και των ΦΟΒΩΝ μας.

Το κόστος του σεμιναρίου είναι 450,00 Ευρώ. Το κόστος διαμονής είναι 34 Ευρώ. Στην τιμή συμπεριλαμβάνετε διαμονή σε δίκλινο στούντιο και δυο γεύματα vegeterian την ημέρα καθώς καφέδες (Γαλλικός) & τσάι καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας. 

Το σεμινάριο αρχίζει Σάββατο 2 Ιανουαρίου το μεσημέρι στις 3μμ στις  και τελειώνει Σάββατο 9 Ιανουαρίου το απόγευμα και είναι ολοήμερο  με ένα δίωρο διάλειμμα το μεσημέρι. 

Θα χαρούμε να σας δούμε στο σεμινάριό μας, να χορέψουμε, να αισθανθούμε, να συγκινηθούμε, να παίξουμε και να βρούμε κομμάτια του κρυμμένου εαυτού μας και έτσι επιτέλους, να απελευθερωθούμε!

Επειδή οι θέσεις είναι περιορισμένες θα θέλαμε να μας πείτε αν θα συμμετάσχετε το αργότερο μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου, επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο 6945 703890.


Καλές Γιορτές και μια καλή Αρχή του Νέου Έτους...

Natasha και Άρης


Επισκεφθείτε και την ιστοσελίδα μας: