Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Ηχοθεραπεία

Αφυπνίζοντας σώμα και μυαλό... 

Έχω κάνει πολλές φορές ηχοθεραπεία και όλες τις φορές τα αποτελέσματά της υπήρξαν, το λιγότερο, ενδιαφέροντα. Οι δύο τελευταίες συνεδρίες όμως –τελείως διαφορετικές μεταξύ τους– αποτέλεσαν για μένα απόδειξη όσων ο ήχος μπορεί να πετύχει, όταν φυσικά ο θεραπευτής που χειρίζεται τις ηχογαβάθες και τα γκονγκ είναι εμπνευσμένος και αναγνωρίζει τις ανάγκες που έχει κάθε φορά ο θεραπευόμενος.
Η πρώτη από τις δύο αυτές συνεδρίες πραγματοποιήθηκε σε μία χρονική στιγμή που τόσο το σώμα όσο και το μυαλό μου υπέφεραν από υπερκόπωση. Είχα αδειάσει από ενέργεια και κυριολεκτικά κινούμουν, εργαζόμουν, ανταποκρινόμουν στην καθημερινότητα και τις ανάγκες της από κεκτημένη ταχύτητα.

Το ευτύχημα ήταν ότι είχα μπροστά μου δεκαπέντε μέρες ξεκούρασης και επομένως ήλπιζα ότι σε αυτό το διάστημα θα κατάφερνα να συνέλθω, για να συνεχίσω βέβαια μετά να δουλεύω με τους εξοντωτικούς ρυθμούς με τους οποίους δούλευα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Η αλήθεια πάντως είναι πως ούτε η ενισχυμένη διατροφή ούτε το πολυβιταμινούχο σκεύασμα που έπαιρνα είχαν βοηθήσει ως τότε.
Θυμάμαι ότι το πρωί της συνεδρίας ξεκίνησα από το σπίτι με ζαλάδα και δυσκολία να κρατήσω ανοιχτά τα μάτια μου, παρά το γεγονός ότι είχα κοιμηθεί δώδεκα ώρες το προηγούμενο βράδυ. Θα μπορούσε κανείς να φανταστεί ότι μία συνεδρία με ηχογαβάθες και γκονγκ μπορεί να οδηγήσει σε βαθιά χαλάρωση και επομένως να κάνει ένα κουρασμένο κορμί και μυαλό να βυθιστεί ακόμα περισσότερο. Ειλικρινά δε θυμάμαι όλα τα στάδια της συνεδρίας, αυτό όμως που θυμάμαι με βεβαιότητα είναι ότι σταδιακά ο ήχος και η δόνηση που τον συνόδευε άρχισαν να αφυπνίζουν κάθε κύτταρο του σώματός μου. 

Ξαφνικά ένιωσα να γεμίζω ενέργεια. Η αίσθηση που είχα ήταν ότι τα μέλη του σώματός μου φόρτιζαν σιγά-σιγά, όπως φορτίζει μια μπαταρία ενώ παράλληλα άρχισε να απομακρύνεται το σύννεφο που βάραινε τα μάτια μου. Δε θα ισχυριστώ ότι από τη μία στιγμή στην άλλη εξαφανίστηκε η κούραση και απέκτησα ενέργεια ικανή ώστε να κάνω τα πάντα ξεκούραστα. Όμως ήταν σαφής η διαφορά στο σώμα και στο μυαλό μου, όταν βγήκα από τη συνεδρία. Ένιωσα πως είχα μεγαλύτερη δύναμη και πως δε χρειαζόταν να σύρω με κόπο για μία ακόμη φορά το βήμα μου ώστε να καταφέρω να γυρίσω στο σπίτι, όπως κάθε μέρα μέχρι τότε.

Η δεύτερη συνεδρία πραγματοποιήθηκε μερικές μέρες αργότερα, αυτή τη φορά με άλλη πρόθεση και άλλο περιεχόμενο. Η ηχοθεραπεία συνδυάστηκε με θεραπευτικό διάλογο ο οποίος εστιάστηκε στη συνομιλία μου με καθένα από τα επτά ενεργειακά κέντρα του σώματός μου. Ο ήχος ενίσχυσε, έδωσε χρώμα και φως και άνοιξε τα τσάκρας μου τα οποία με τη σειρά τους μου έδωσαν πολύτιμες πληροφορίες για τις βαθύτερες ανάγκες και επιθυμίες μου. Επιπλέον, μου υπέδειξαν τρόπους για να διαχειριστώ τα συναισθήματά μου και να αναγνωρίσω την πηγή τους και την έκφρασή τους. Και βέβαια ο ήχος ήταν αυτός που οδήγησε τη συνεδρία στα συγκεκριμένα αποτελέσματα, διότι με τη δόνησή του επέτρεψε στο σώμα μου να εκδηλώσει την πραγματική του κατάσταση, καθώς άλλα ενεργειακά κέντρα ήταν άδεια από ενέργεια και χρειάζονταν ενίσχυση ενώ άλλα ήταν γεμάτα και απέπνεαν πληρότητα και υγεία.
Ήταν πολλές οι πληροφορίες που πήρα. Θα αναφέρω δύο πολύ ενδεικτικές. Το δεύτερο τσάκρα μού παρουσιάστηκε με τη μορφή μιας θάλασσας βαθιάς, γαλάζιας, με ήρεμη επιφάνεια αλλά φουρτουνιασμένης στο βάθος της. Μιας και το δεύτερο ενεργειακό μας κέντρο είναι το «σπίτι» των συναισθημάτων μας, η συγκεκριμένη εικόνα σήμαινε σύγχυση συναισθηματική, αναταραχή εσωτερική. Το εντυπωσιακό ήταν πως το ίδιο το τσάκρα με συμβούλευσε να αποδεχτώ τη σύγχυση ως κάτι φυσιολογικό στη συγκεκριμένη φάση της ζωής μου και να δείξω την απαιτούμενη υπομονή μέχρι αυτή να υποχωρήσει.

Εξίσου ενδιαφέρουσα ήταν η πληροφορία που πήρα από το πέμπτο μου τσάκρα που βρίσκεται στο λαιμό. Ούτε λίγο ούτε πολύ μου δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένο μαζί μου, αφού έχω κατορθώσει σε μεγάλο βαθμό να λέω την αλήθεια μου, να εκφράζω με ήχο όσα αισθάνομαι και να μην καταπίνω όλα εκείνα που κατάπινα στο παρελθόν μόνο και μόνο για να έχω την αποδοχή και την εκτίμηση των άλλων. Αυτό κι αν μου προκάλεσε κατάπληξη! Στην ουσία δεχόμουν επιβράβευση από το σώμα μου, διότι βρήκα τους τρόπους να το σέβομαι και να μην το ταλαιπωρώ!

Είναι νομίζω προφανές ότι αυτές οι δύο συνεδρίες υπήρξαν, αν μη τι άλλο, αποκαλυπτικές. Μου έδωσαν μια βαθύτερη εικόνα του εαυτού μου και εξυπηρέτησαν τις ανάγκες μου τη δεδομένη χρονική στιγμή κατά την οποία πραγματοποιήθηκε καθεμία. Ο ήχος ως μέθοδος θεραπείας έχει τη δύναμη να πάει πολύ βαθιά, ειδικώς όταν ο θεραπευτής διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία και την απαραίτητη εμπειρία και έμπνευση ώστε να συνδυάσει τη θεραπευτική δύναμη του ήχου με τις τεχνικές που είναι κατάλληλες κάθε φορά για κάθε θεραπευόμενο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι ανεξάντλητες οι δυνατότητες της ηχοθεραπείας!


Γ. Μ.








namaste
ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη
despoina palamari


Συνεδρίες Ηχοθεραπείας
Επικοινωνία: 6973216895