Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΑΜΙΑ... ΓΙΑ ''ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΥΣ''!

Όσο ψηλότερα πάει το δέντρο τόσο βαθύτερα πάνε οι ρίζες του, γι' αυτό είναι απαραίτητη η εγρήγορση! 

Εσείς που με κάθε ευκαιρία διατυμπανίζετε την ''πνευματική'' σας ''αφύπνιση'', διαλαλώντας με κρυφή έπαρση και με μια ψεύτικη καλοσύνη και ταπεινότητα, τα πνευματικά ή ψυχικά σας καλούδια, κοκορευόμενοι για γνώσεις, καλοσύνες, συγχωρέσεις, ευγνωμοσύνες, φώτα, αγάπες και λουλούδια, σας δηλώνω υπευθύνως ότι αυταπατάστε!...

Δεν αγιάσατε!...

Όλοι έχουν και την καλοσύνη μέσα τους!...
Αλλά ούτε και μύστες γίνατε επειδή διαβάσατε μερικές New Age αράδες, ή παρακολουθήσατε κάποιο σεμινάριο αυτοβελτίωσης! 

Και επειδή δεν γνωρίζετε ότι δεν γνωρίζετε, σας πληροφορώ, ότι η πραγματική πνευματική αφύπνιση, δεν αφυπνίζει μόνο τα ανοδικά στοιχεία, αλλά ταυτόχρονα ξυπνάει και τα καθοδικά!...


Όσο ψηλότερα πάει το δέντρο τόσο βαθύτερα πάνε οι ρίζες του, γι' αυτό είναι απαραίτητη η εγρήγορση! 

Αλλά εσείς όχι μόνο δεν αφυπνιστήκατε, αλλά κοιμάστε του καλού καιρού!...
Μασώντας ασυναίσθητα την έρμη τη λέξη αγάπη, σαν βρώμικη τσίχλα... όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή είναι της μόδας στους πνευματικούς κύκλους! 

Και μη μου λέτε μπούρδες, ότι δεν μπαίνετε πλέον σε πειρασμούς και ότι δεν έχετε προκλήσεις και εγωισμούς γιατί αφυπνιστήκατε!...
Έτσι εύκολα ξεμπερδεύετε νομίζετε με τον εγωισμό σας?!...
Έχετε ''δει'' με τι συχνότητα πολυβόλου ανεβάζετε σέλφι σας? 
Αλλά πως να παραδεχτείτε τον εγωϊσμό σας?... Που αν τύχει και σας πέσει, έχετε πάθει τέτοια λόρδωση από την έπαρση, που ούτε καν θα σκύψετε να τον μαζέψετε...

Δεν με ξεγελάτε... άλλους ίσως, που γραπώνονται από τις λέξεις... ούτε και με πείθετε πως γνωρίζετε....
Σε μένα δεν περνάνε το δήθεν... δεν περνάει η μπογιά σας... ούτε οι ψεύτικες κλισέ προσφωνήσεις σας, το καλή μου, το χρυσή μου, το ακριβή μου, κλπ, ούτε ο καθωσπρεπεισμός σας, ούτε και η πλαστή ιδίως αξιοπρέπεια σας... 
Και εννοείται πως χέστηκα για την γνώμη σας!...
Όποια και να 'ναι, δε με ρίχνει....
Σιγά, και κάτω είμαι... Αμαρτωλή είμαι...
Αλλά επειδή είμαι καλή πουτάνα, σας κάνω δώρο μια σέλα!... για το καλάμι σας!!!

Αμελύ


πηγή: