Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Θεραπεύω Σημαίνει, Εγώ Αγαπώ Τα Τραυματά Μου...

Πολλοί λένε: Θεράπευσε, το μικρό Παιδί Μέσα σου και δεν έχουν καταΝοήσει ακόμα ότι το Μικρό Παιδί Μέσα τους Πάντα, θα Θέλει την Αγάπη, το Νοιάξιμο και την Φροντίδα, των Άλλων!

Χρειάζεται Να Αγαπήσεις, ο Ίδιος το Μικρό Ανώριμο ή Τραυματισμένο Παιδί Μέσα Σου Που Πάντα Θέλει να Πάρει!

Χρειάζεται Να ΑναΛάβεις, την Ευθύνη της Ζωής Σου!
Χρειάζεται Να Δώσεις για Να Πάρεις  ΤΩΡΑ που Μεγάλωσες!
Αυτό Είναι, Ωριμότητα!
Αυτό Είναι Θεραπεία του Εαυτού Σου!
Αυτό Είναι Θεραπεία του Κόσμου Σου!
Αυτό Είναι Θεραπεία του Κόσμου Μας!

Θεραπεύω Σημαίνει: Εγώ Αγαπώ Tα Τραύματά Mου... 
Θεραπεύω Σημαίνει: Εγώ Αγαπώ Tον ''Εχθρό Mου''!

Θεραπεύω Σημαίνει:
Εγώ Αγαπώ κι Αυτό που Δεν Μπορεί να με Αγαπήσει Ακόμα!

Θεραπεύω Σημαίνει:
Εγώ Ελευθερώνω ότι Δεν Έχει Μάθει ακόμα Να Αγαπά!

Θεραπεύω Σημαίνει:
Εγώ ΕπιΛέγω Να Μην Παίζω Παιχνίδια ΚυριΑρχίας!

Θεραπεύω Σημαίνει:
Εγώ Δίνω Αυτό που Θέλω Να Πάρω!

Θεραπεύω Σημαίνει:
Είμαι Ώριμος, ΥπΕύθυνος Ενήλικας!

Θεραπεύω Σημαίνει:
Αγαπώ την Ζωή γιατί Είμαι... η Ζωή!!!
...Έτσι Απλά ! ! !

Γιατί Αγαπώ την Ζωή...
Χωρίς Να ΑντΑγωνίζομαι την Ζωή!!!

~ Βίκυ Καλού ~