Pulse of love 10/12/2013

Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Η σημερινή μέρα είναι μέρα ευγνωμοσύνης…

Ευγνωμονώ βαθιά κάθε εμπειρία που βούτηξα την τελευταία χρονιά… όπως κι αν ήταν… είτε ήταν εύκολη, χαρούμενη, απολαυστική, γεμάτη παιχνίδι είτε ήταν δύσκολη, συννεφιασμένη, αποκαρδιωτική, εξαντλητική… 
Σημασία έχει ότι εγώ βούτηξα ολοκληρωτικά, χωρίς κρατήματα και δοσομετρητές ευκολίας και αγάπης, χωρίς να λογαριάσω αν τα αποτελέσματα θα ήταν υπέρ ή κατά μου, χωρίς να χάσω ούτε μια φορά την εμπιστοσύνη μου στον Θεό, στη Ζωή, στον Εαυτό μου…
Και χαίρομαι που πάντα υπήρχε εκεί ένα χέρι είτε να με σηκώσει, είτε να με κρατήσει, είτε να με σπρώξει, είτε να με αγκαλιάσει, είτε να με αποχαιρετήσει…

Ευγνωμονώ την ύπαρξη για την πληθώρα των εμπειριών, την αφθονία, την υλική και συναισθηματική, των στιγμών και πάνω από όλα ευγνωμονώ τους ανθρώπους μου…

Άνθρωποι “κρύσταλλοι” καθοδηγητές, δάσκαλοι, φίλοι, συμπορευτές, συνταξιδιώτες…


Κάποιοι υπάρχουν χρόνια στη ζωή μου και με την αγάπη τους, την κατανόηση τους, την αποδοχή τους, το χαμόγελο τους, μεταμορφώνουν την αδυναμία μου σε δύναμη…

Κάποιοι με την ανοιχτοσύνη τους, με την τόλμη τους και με την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου με κάνουν, σε κάθε μας συνάντηση, να θέλω να γίνομαι κι εγώ καλύτερη μαζί τους. Να ξεπερνώ κάθε φορά τον δημιουργικό εαυτό μου ανοίγοντας καινούργιους δρόμους για όλους μας...

Κάποιοι άλλοι βάζοντας ασπίδα το φόβο για το άγνωστο, για το μη συμβατό και γκρεμίζοντας στιγμές, έρχονται να μου θυμίσουν ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο κι ότι αν θέλω να προχωράω με φως στο μονοπάτι μου χρειάζεται να μοιράζομαι την αλήθεια μου, την αγάπη μου είτε αυτή βρει γόνιμο έδαφος είτε όχι και να θυμάμαι πάντα ότι η απλοχεριά δίνει απλοχωριά και ότι το “μοίρασμα” δεν το κάνω για τους άλλους αλλά για μένα…

Και τέλος όλοι εσείς… που έχουμε συνδεθεί μεταξύ μας μέσα από τις λέξεις και που πια δεν χρειαζόμαστε το νόημα τους για να καταλάβουμε και να νιώσουμε ο ένας τον άλλον αλλά τις παύσεις ανάμεσα τους… τότε που οι καρδιές στιγμιαία φτεροπετούν για να συναντηθούμε και να αναγνωριστούμε για άλλη μια φορά…

Ευγνωμονώ όμορφα πλάσματα για την κάθε λέξη, την κάθε στιγμή που μοιράζομαι μαζί σας και εύχομαι ο Θεός να μας κάνει όλους πιο πλούσιους στην Αγάπη…


namaste 
despoina palamari