Pulse of love 10/12/2013

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Την ρουτίνα πολύ εμίσησαν, την “αλητεία” κανείς…

Αν με ρωτήσεις τι θέλω να έχω στη ζωή μου δεν χρειάζεται να το σκεφτώ πολύ…

Θέλω να έχω νεανικό μυαλό και “αλήτισσα” καρδιά…

Νεανικό μυαλό για να τολμώ να περπατώ σε καινούργια μονοπάτια, αχαρτογράφητα. Να μην περιορίζομαι στο γνωστό και στο τετριμμένο. Να μην ερωτοτροπώ με την συνήθεια. Και αν βαριέμαι εύκολα δεν πειράζει. Αυτό δείχνει απλά ότι μου αρέσει να ανανεώνομαι. Ότι κάθε μέρα είμαι ένας καινούργιος άνθρωπος που αναζητά, εξερευνά, μαθαίνει… 
Άλλωστε την ρουτίνα πολύ εμίσησαν, την αλητεία κανείς…


Ακόμα κι αυτοί που στρογγυλοκάθονται στις πολυθρόνες τους, ακόμα κι αυτοί που τα θέλουν όλα υπό τον έλεγχο τους… ακόμα κι αυτοί, κοιτάζουν με κρυφή ζήλεια τους τολμηρούς και τους ασυμβίβαστους και νοσταλγούν εκείνες τις εποχές που έτρεχαν στις αλάνες με ματωμένα γόνατα. Γιατί τότε ζούσαν! Γεύονταν τη ζωή σε όλες της τις εκφάνσεις. Μύριζαν τα αρώματα της κι άφηναν την καρδιά τους να αλωνίζει στα αλώνια της…

Τώρα, απλά ταυτίζονται με κάποιον ήρωα του σινεμά, παίζουν ποδόσφαιρο από τον καναπέ τους και γίνονται επαναστάτες της δεκάρας, διαμαρτυρόμενοι για την κοινωνική, την πολιτική ή την οικονομική κατάσταση, χωρίς να θέλουν να χάσουν τη βολή τους… 

Περπατάνε αγκαλιά με το φόβο τους… 

Έχουν φόβο για τα πάντα. Φοβούνται να μην χάσουν τη δουλίτσα τους ακόμα κι αν δεν τη γουστάρουν. Φοβούνται μην χάσουν τον σύντροφο τους ακόμα κι αν βάριουνται υπερβολικά μαζί του. Φοβούνται μην χάσουν την “ασφάλεια” τους ακόμα κι αν αυτή είναι χτισμένη πάνω σε σαθρά θεμέλια... 
Φοβούνται τις αρρώστιες, το θάνατο, το παρελθόν και το μέλλον τους… Φοβούνται ακόμα και να αναπνεύσουν βαθιά μήπως και κάτι ταρακουνηθεί και αλλάξουν τα δεδομένα. Μήπως και συνειδητοποιήσουν ότι αυτό που ζούνε στην πραγματικότητα δεν είναι ΖΩΗ.  

Γι’ αυτό σας λέω, θέλω Καρδιά Αλήτισσα, Απρογραμμάτιστη! 
Να θέλει, να τολμά, να μην συμβιβάζεται, να απολαμβάνει τα εύκολα και να μην κάνει πίσω στα δύσκολα. Να στέλνει το φόβο στη παιδική χαρά και κείνη να κάνει τις βουτιές της στη θάλασσα της Ζωής. 

Γαλήνη ή Τρικυμία τι σημασία έχει. 

Δύναμη, αδυναμία, θυμός, τρυφερότητα, πόνος, θεραπεία, εγκατάλειψη, αποδοχή, γέλιο, κλάμα, έρωτας, απώλεια, γνώση, σοφία… Όλα υπάρχουν στη θάλασσα της ζωής.  Όλα είναι ζωή! Είναι τα κυματάκια της. Άλλα ποιο απαλά, άλλα ποιο άγρια, όλα όμως Ζωή! Και όλα Ρέουν… 

Τίποτα δεν μένει ίδιο, τίποτα δεν μένει σταθερό… όλα αλλάζουν συνέχεια… 

Γι’ αυτό κι εγώ θέλω να έχω Νεανικό Μυαλό και Αλήτισσα Καρδιά για να είμαι μέσα στη Ζωή… 

ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΖΩΗ!

namaste
despoina palamari