Pulse of love 10/12/2013

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Αποχαιρετώντας το 2016...

Άλλη μια χρονιά πέρασε γεμάτη συγκινήσεις…
Συγκινήσεις που έφεραν δάκρυα στα μάτια ή το χαμόγελο στα χείλη…

Ψευδαισθήσεις που κατέρρευσαν παρασύροντας κατασκευασμένες από την ανάγκη επιθυμίες… 
Όνειρα που συνέχισαν να πετούν με πείσμα, κόντρα στις κοινωνικές και συναισθηματικές συνθήκες, ώσπου να βρουν μια γόνιμη γη για να πέσουν και να σπείρουν το σπόρο τους…

Φιλίες που δοκιμάστηκαν, άλλες άντεξαν και άλλες πήραν το δρόμο τους…
Παντοτινοί αποχωρισμοί από αγαπημένα πρόσωπα και χαμογελαστά καλωσορίσματα στα καινούργια πλάσματα που ήρθαν καμαρωτά στη ζωή μου… 


Ιδέες που γεννήθηκαν μοιράστηκαν και υλοποιήθηκαν

Και πανταχού παρών ένας Έρωτας αλανιάρης θεός να προσπαθεί να με ξελογιάσει πεισματικά αλλάζοντας πρόσωπα και χαρακτήρα…

Σεμινάρια, θεραπείες, ταξίδια… 

Ταξίδια στον έξω κόσμο, στον μέσα κόσμο… 
Ταξίδια Ψυχής γεμάτα με Αγγίγματα Ψυχής… 

Αυτές ήταν οι στιγμές μου το 2016… 
Στιγμές γεμάτες ζωή σε όλες τις αποχρώσεις της… 

Ευγνωμονώ τον κάθε άνθρωπο που μπήκε στο μονοπάτι μου… το κάθε βλέμμα που αντίκρισα, την κάθε λέξη που άκουσα, την κάθε λέξη που ψιθύρισα είτε με τα χείλη είτε με τη γραφή μου… 
Το κάθε χαμόγελο που φώτισε το πρόσωπο μου… το κάθε δάκρυ που κύλισε εξαγνίζοντας με… την κάθε αγκαλιά που μοιράστηκα…
Ευγνωμονώ όλα τα μαθήματα που πήρα είτε από τρίχρονα είτε από ενενηντάχρονα… είτε από αυτούς που είναι ακόμα στη ζωή μου είτε από αυτούς που απομακρύνθηκαν… Μέστωσα… Έχασα Μυαλό και Κέρδισα Καρδιά… 

Ευγνωμονώ τους καινούργιους φίλους ψυχής που συνάντησα μέσα στο 2016 και που μοιράστηκα μαζί τους γέλιο και δάκρυ μέσα σε μια τεράστια αγκαλιά αγάπης…

Ευγνωμονώ τις αδελφές ψυχές μου… 
Όλους Εσάς… κοντά μου, μακριά μου δεν έχει σημασία γιατί είστε μέσα μου. Αναλλοίωτα υποστηρικτικοί στο διάβα του χρόνου. Με το μυαλό να στηρίζει και την καρδιά να αγκαλιάζει ταυτόχρονα. Με παρουσία αληθινή, αυθεντική, ατόφια, ξεγυμνωμένη από κριτική έλεγχο, ανταγωνισμό… 

Άλλωστε τι χρειάζονται όλα αυτά όταν μιλούν οι καρδιές… όταν δεν υπάρχει ανάγκη να υποδείξεις, να αποδείξεις, να υπερισχύσεις αλλά το μόνο σου μέλημα είναι να μοιραστείς… 

Μόνο ευγνωμοσύνη και απεριόριστη αγάπη μπορώ να έχω για ΣΑΣ αγαπημένα μου πλάσματα που πάντα θα είστε οι φωτεινοί μου κρύσταλλοι και που με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο φροντίζετε να παραμένω στη διαδρομή που χάραξε η ψυχή μου πριν από πάρα πολύ καιρό… 


Εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ 
Οι σκέψεις μας να έχουν την Απαλότητα που χρειαζόμαστε και το φως της καρδιάς μας να οδηγεί τα βήματά μας στο χορό της ζωής μας… 
Ο καθένας από μας να κρατά την αγκαλιά του πάντα ανοιχτή για τα δώρα που έχει να του προσφέρει η Ύπαρξη και τα καινούργια μαθήματα που πρόκειται να έρθουν, να έρθουν με τον εύκολο τρόπο… 
Και η Αγάπη...
Η Αγάπη πάντα να γεφυρώνει την απόσταση που υπάρχει στο μυαλό και στην καρδιά μας κάνοντάς μας να ζούμε ολοκληρωτικά την κάθε στιγμή της ζωής μας…

Εύχομαι το 2017 να είναι γεμάτο με την αφθονία της Αγάπης…

Χ Ρ Ο Ν Ι Α   ✿   Π Ο Λ Λ Α

namaste
despoina palamari