Pulse of love 10/12/2013

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Η Αλχημεία της Αγάπης του Εαυτού

Υπήρξε μια  περίοδος στη ζωή μου, που απεγνωσμένα αναζητούσα την αγάπη σε όλα τα λάθος μέρη και με όλους τους λάθος τρόπους. Πίστευα ότι χρειαζόμουν υλικά αγαθά, μια συγκεκριμένη κατάσταση, μια σχέση για να αισθάνομαι πλήρης. Πέρασα αρκετά χρόνια  στο πνευματικό μονοπάτι και πολλές θεραπείες, έως ότου κατανόησα την τεράστια σημασία της αγάπης του εαυτού μου!!! 
Κατάλαβα επίσης ότι δεν χρειάζεται μια σχέση ή εξωτερικές εμπειρίες για να είμαι ευτυχισμένη, ελεύθερη ή ολόκληρη. Τελικά συνειδητοποίησα ότι ήμουν ήδη πλήρης και ολόκληρη. Το ένα είναι ακέραιος αριθμός! 
Παρατηρώ πως όσο περισσότερο γεμίζω με Θεία αγάπη και αγάπη για τον εαυτό μου τόσο πιο πληρέστερη και περισσότερη αγάπη λαμβάνω από τους γύρω μου!! 
Τόσο πιο θεραπευμένες και ισότιμες είναι οι σχέσεις μου, με τους ανθρώπους γύρω μου!! 
Αναπτύσσω πλέον αυθεντικές σχέσεις ισοτιμίας, οικειότητας και αγάπης!!!
Νιώθω πληρότητα και ευγνωμοσύνη για τη βαθιά μεταμορφωτική εμπειρία της ζωής μου!!!! 

Εδώ σας δίνω μερικές ιδέες που με βοηθούν στο να ανατροφοδοτώ τη δεξαμενή αγάπης για τον εαυτό μου!


1.    Ξεκινήστε μια Πρακτική Ευγνωμοσύνης: Ο καλύτερος τρόπος για να γεμίσει η δεξαμενή αυτο-αγάπης σου είναι η πρακτική της ευγνωμοσύνης!  Με τον τρόπο αυτό θα προσελκύσεις αυτόματα πιο πολλά καλά στη ζωή σου. Ένα τετράδιο ευγνωμοσύνης είναι μια καλή αρχή!!!

2.Μπες στη ροή της ζωής χωρίς προσδοκίες: Θυμήσου, η ευτυχία είναι μια εσωτερική εργασία και προέρχεται από τις δικές μας καθημερινές, συνειδητές επιλογές!
Πάψε να εξαρτάσαι  από τους άλλους για να γίνεις ευτυχισμένος.  Αν συνεχώς περιμένεις από τους άλλους, αυτό που μόνο εσύ μπορείς να δώσεις στον εαυτό σου. Θα είσαι πάντα απογοητευμένος και λυπημένος. Απελευθερώσου από όλες τις προσδοκίες και τα αποτελέσματα τους και επέτρεψε στην αγάπη να ρέει, μέσα από τη δική σου ζωή.

3. Σταμάτησε  να Συγκρίνεις τον εαυτό σου: Είσαι μοναδικός,  ένα αληθινό αριστούργημα. Κανείς άλλος δεν είναι σαν κι εσένα! Όταν συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους, μειώνεις το δικό σου φως. Αποποιείσαι επίσης, την ανάληψη της δικής σου δύναμης! 
Επέλεξε να λάμψει το δικό σου μοναδικό φως και γίνε  πηγή έμπνευσης και για πολλούς άλλους γύρω σου!!!.

4. Πρακτική Αυτο-Αγάπη: Απλά κατανόησε η  αυτο-αγάπη δεν είναι φιλαυτία! Σίγουρα δε σημαίνει πως γίνεσαι αλαζόνας ή γεμάτος έπαρση. Αυτο-Αγάπη σημαίνει σεβασμό και τιμή, συμπόνια και καλοσύνη! Ν’  αγαπάς τον εαυτό σου άνευ όρων! Έτσι, επιτρέπεις στον εαυτό σου, να τον αγαπάς ελεύθερα. Άλλαξε την φλυαρία στο μυαλό σου… μόνο σκέψεις αγάπης για τον εαυτό σου. Φρόντισε τον εαυτό σου, ώστε να ανθίσει, υποστήριξέ τον, θρέψε μόνο με τα καλύτερα «υλικά» σώμα, πνεύμα και ψυχή! Επέλεξε το περιβάλλον και τους ανθρώπους που σε περιστοιχίζουν, ώστε να σε υποστηρίζουν, να σε ενδυναμώνουν και να προάγουν την ανέλιξή σου!   Μην επιδιώκεις την έγκριση από τους άλλους και μην επιτρέπεις στις απόψεις τους,  να  ορίζουν εσένα και τη ζωή σου. Περιέβαλλε τον εαυτό σου σαν μια τρυφερή αγκαλιά, σαν μια έκρηξη  ηλιοφάνειας, όπου όλα τα θαύματα είναι πιθανά!
Είσαι ένα σπάνιο λουλούδι, με το δικό του μοναδικό ηχόχρωμα… και ταυτόχρονα ο κηπουρός, που θα το βοηθήσει να ανθίσει, να αναδείξει τα δικά του χρώματα, το μοναδικό του άρωμα!!!
Αυτό περιμένει η Ζωή από εσένα, να το απλώσεις στον Κόσμο!

5. Συγχώρησε τον εαυτό σου: Η συγχώρεση είναι ένα από τα πιο αγνά και δυνατά εργαλεία  έκφρασης,  της αγάπης του εαυτού. Ένα σπουδαίο πνευματικό εργαλείο. 
Το να ζητώ συγχώρεση σημαίνει  ότι αναγνωρίζω την άγνοιά μου και θέλω να απελευθερωθώ από αυτήν. Και το να την αποδεχτώ είναι το πρώτο βήμα προς την ελευθερία μου. Ελευθερώνομαι από τις ψευδαισθήσεις του εγώ μου. Σαν ψυχές σε μια διαδικασία εξέλιξης κάνουμε πολλά λάθη. Αυτό είναι φυσικό. Αυτό που δεν είναι φυσικό είναι να μη συγχωρούμε τον εαυτό μας και τους άλλους γι’ αυτά τα λάθη. Είσαι μια θεϊκή δημιουργία. Το θείο λειτουργεί μέσα σου. Αν δεν συγχωρήσεις τον εαυτό σου είναι σαν να μην εμπιστεύομαι το Θεϊκό Σχέδιο.
Επιβεβαίωση: «Συγχωρώ και αποδέχομαι τον εαυτό μου ακριβώς όπως είμαι, γιατί είμαι μια θεϊκή δημιουργία. Αναγνωρίζω και εκτιμώ τον εαυτό μου. Αγαπώ τον εαυτό μου χωρίς όρους και όρια. Είμαι ελεύθερος να ζω τη ζωή μου, χωρίς να πληγώνω άλλες υπάρξεις!»

6. Δημιούργησε τα όνειρα σου: Επέτρεψε στον εαυτό σου να ονειρευτεί ξανά. Ακολούθησε την καρδιά σου. Δεν είναι ποτέ αργά για να ονειρεύεσαι νέα όνειρα ή  και να κάνεις τα παλιά όνειρα σου πραγματικότητα. Θυμήσου ο Θεός ονειρεύεται ένα μεγαλύτερο όνειρο για σένα, τώρα εσύ μπορείς να ονειρευτείς κάτι μεγαλύτερο για τον εαυτό σου!

7. Δώσε στον εαυτό σου την αγάπη και τον Έπαινο κάθε μέρα: Δώσε στον εαυτό σου μια μεγάλη αγκαλιά, κοίταξε στον καθρέφτη και πες στον εαυτό σου: «Σ΄ΑΓΑΠΩ!»
Να είσαι ευγενικός με τον εαυτό σου. Γράψε ένα φύλλο όπου επαινείς τον εαυτό σου, για όλα τα πράγματα που έχεις ολοκληρώσει  και να γιορτάσεις  για τα επιτεύγματά σου!
Κάνε μια μικρή συμβολική γιορτή!

8. Άκουσε την ψυχή σου: Η Πρακτική αυτή, βοηθάει να μάθουμε να ακούμε την εσωτερική μας φωνή. Άκουσε την ψυχή σου και  τίμησε την ψυχή σου. Μην πεις ναι, όταν θέλεις να πεις όχι. Μην αγνοείς τη διαίσθησή σου.  Να είσαι αυθεντικός και  αληθινός με τον εαυτό σου και τους άλλους. Σεβάσου τα συναισθήματά σου και εξέφραζε την αλήθεια σου κάθε στιγμή της ζωής σου! 

9. Προσφορά αγάπης: Ο καλύτερος τρόπος για να γεμίσει η δεξαμενή αυτο-αγάπη σου, είναι να δίνεις την αγάπη σου απλόχερα. Βρες ένα έργο, κάποια ομάδα, οτιδήποτε σε εμπνέει για να συμμετάσχεις  στην τοπική κοινότητα σου και να βοηθήσεις τους άλλους.  Δώσε από μια καθαρή, γεμάτη καρδιά. Αυτό βοηθά να νιώσεις μεγαλύτερη πληρότητα, ομορφιά και θα δώσει νόημα στη δική σου ζωή!

10. Επιβεβαιώσεις Αγάπης για τον  εαυτό σου: Γράψε, τοποθέτησε, στείλε, απομνημόνευσε, πες, θετικές επιβεβαιώσεις αγάπης για τον εαυτό σου!
Επιβεβαίωση που μπορείς να λες : “Είμαι δόνηση σε υψηλότερα επίπεδα κάθε στιγμή, είμαι συντονισμένη με το πεδίο της Αγάπης. Το φως μου αναπτύσσεται και επεκτείνεται διαρκώς. Παίρνω το χρόνο μου κάθε μέρα, για να τιμήσω, να αναγνωρίσω και να αγαπήσω τον εαυτό μου.”

11. Δημιουργία μέσω τέχνης : Η τέχνη είναι ένας  όμορφος τρόπος για να γεμίσει η δεξαμενή αγάπης για τον εαυτό σου. Αν δεν έχεις δημιουργήσει κάτι έως τώρα….  Δώσε στον εαυτό σου μια ευκαιρία. Κανείς δεν χρειάζεται να το δει… Η καλλιτεχνική Δημιουργία  από τον εσωτερικό σου κόσμο, αφορά μόνο εσένα! Είναι ένα εργαλείο θεραπείας, διασκέδασης και αυτοέκφρασης! Τόλμησε, επέτρεψε, δημιούργησε χωρίς περιορισμούς και κριτική… θα εκπλαγείς ευχάριστα! 

12. Η Αγάπη είναι παρούσα!:  Όσο περισσότερο αγαπάς τον εαυτό σου, τόσο περισσότερη αγάπη ρέει στη ζωή σου. Όλο και πιο πολλοί άνθρωποι σου εκφράζουν την αγάπη τους! Όλοι οι τομείς της ζωής σου θεραπεύονται και  εσύ ανθίζεις!! Το πιο δυναμικό και αποτελεσματικό εργαλείο θεραπείας στο Σύμπαν, είναι η Αλχημεία της αγάπης του Εαυτό σου! Η αγάπη αποτελεί δέσμευση για το ταξίδι της ψυχής σου και την άνθηση σου , την αποκάλυψη της ομορφιάς, των ταλέντων σου, των δώρων σου. Την επαφή με την δική σου αλήθεια, με τη δική σου αληθινή ψυχή! Μέσα από το μεταλλάκτη της καρδιάς σου. Είναι το θεμέλιο για την πρόσκληση σε όλες τις μορφές της αγάπης και της χαράς στη ζωή σου, και το άνοιγμα για να λάβεις όλες τις ευλογίες στο έπακρο! Ένας νέο τρόπο να βιώνεις και να απολαμβάνεις τον εαυτό σου!  Ναι, μπορείς να δημιουργήσεις συνειδητά τη ζωή σου, σε συνεργασία με την αγάπη του Σύμπαντος …  
Η δόνηση της αγάπης είναι το κρυφό θαύμα … ο αλχημιστικός χρυσός! 

Καθημερινά εστίασε τη ματιά σου στην ομορφιά που είναι παντού, μέσα μας και γύρω μας. Αγαπάμε την Ζωή, την απλή χαρά του να ζω, κάθε στιγμή μου με πληρότητα. Γέμισε κάθε κύτταρο της ύπαρξης σου με αποδοχή, χαρά και αγάπη για τον εαυτό σου!  
Μοίρασε την αγάπη σου με όλους όσους γνωρίζεις!! Αγάπησε τη Ζωή και τον κόσμο!!
Διέδωσε και σκόρπισε την αγάπη σου!!! 
Είναι μια υψηλή συχνότητα ύπαρξης… Συντονίζεσαι με αυτό το πεδίο, άπειρης ενέργειας και άπειρων δυνατοτήτων…. Δεν χάνεις τίποτα…. Είναι εκεί πάντα αστείρευτη και ανεξάντλητη …. Προσβάσιμη από όλους !!!!!!
Αρκεί να την επιλέξουμε!!!! 
Ας γίνουμε ευλογία για κάθε άνθρωπο που ερχόμαστε σε επαφή, ας μοιραστούμε την χαρά, το χαμόγελο και ας στείλουμε την αγάπη και τις ευλογίες μας στην ανθρωπότητα και τον πλανήτη μας!!!!


Με αγάπη
Ζαχαρούλα Σταματούρου



πηγή "ουράνια σφαίρα"