Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Απο την ψευδαίσθηση στην συνειδητότητα

Βιωματικές εμπειρίες από ανθρώπους  που υπήρξαμε συνοδοιπόροι στο ταξίδι της  Αλλαγής. Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και το θάρρος τους να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους. 
Τους ευγνωμονώ για την αγάπη που έχουν για τον εαυτό τους αλλά και για τους  Ανθρώπους. Αν δεν υπήρχε αυτή η Αγάπη θα ήταν ακόμη ασχημάτιστες ¨πεταλούδες¨ μέσα στα κουκούλια τους...


Αλλαγή 

Κάποτε ήρθε και για μένα το «πλήρωμα του χρόνου» να ... πιάσω πάτο! 
Επειδή όμως η ψυχή μου ήξερε καλύτερα από εμένα (δηλαδή από το μυαλό μου) τι έπρεπε να κάνω για να δω και να ζήσω την αλήθεια μου, με έφερε κοντά σε έναν χαρισματικό άνθρωπο και σε ένα εξίσου χαρισματικό εργαλείο για τη θεραπεία και την ανάταση της ψυχής και του σώματος. Τη Δέσποινα Παλαμάρη και την Κρανιοϊερή Θεραπεία.
Η συγκεκριμένη θεραπευτική μέθοδος είναι ιδανική για μένα, διότι συνδέει άρρηκτα την ψυχή με το σώμα και μέσω του σώματος φτάνει τόσο βαθιά στην ψυχή και τόσο πίσω στο χρόνο ώστε μεταμορφώνει τον άνθρωπο ψυχή τε και σώματι. Γι’ αυτό, όσες οι συνεδρίες, τόσες και οι θεραπείες. Όσες οι τραυματικές εμπειρίες που η ψυχή είχε κλειδώσει μέσα της και αρνούνταν να λύσει, τόσα τα βιώματα που με την Κρανιοϊερή μετουσιώθηκαν σε δημιουργικό υλικό για τη συνέχιση της ζωής μου, της υγιούς ζωής μου. 
Πληγές βαθειές που πονούσαν και «πλήγωναν» το σώμα μου με αδυναμίες, νοσηρά συμπτώματα και ασθένειες που πάλευα να γιατρέψω αλλά μόνο προσωρινά, μέχρι να εμφανιστεί κάτι καινούργιο για να με παιδέψει, λύθηκαν ως δια μαγείας με την Κρανιοϊερή. Και μάλιστα όχι μόνο λύθηκαν, εντυπωσιάζοντας γιατρούς της κλασικής ιατρικής, αλλά μου έδειξαν και τη δύναμη της αυτοθεραπείας. Γιατί, η αλήθεια είναι πως, αν δεν αποφασίσω συνειδητά εγώ να μετουσιώσω την πληγή σε θετική εμπειρία, δεν μπορεί να το κάνει κανείς για μένα, όσο χαρισματική θεραπεύτρια κι αν είναι η Δέσποινα και όσο δυνατή θεραπεία κι αν είναι η Κρανιοϊερή! 

Και για του λόγου το αληθές, θα ήθελα να μοιραστώ μια συγκλονιστική εμπειρία που βίωσα σε συνεδρία και άλλαξε τη σχέση μου με το σώμα μου, γιατί αποκάλυψε και κυρίως έλυσε τη βαθύτερη αιτία του προβλήματος που αντιμετώπιζα. Κάποια στιγμή στο παρελθόν εμφανίστηκε ένα γυναικολογικό θέμα που θα μπορούσε να εξελιχθεί άσχημα. Ο γιατρός μου πρότεινε άμεσα επέμβαση και συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή. Ακολούθησα τις οδηγίες του και η επέμβαση ήταν επιτυχής. Φάνηκε πως το πρόβλημα λύθηκε και με κατάλληλη αγωγή και σταθερή παρακολούθηση δε θα είχα δυσάρεστες επιπτώσεις. Δυστυχώς όμως ένα μήνα μετά την επέμβαση υπήρξε υποτροπίαση. Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε και μάλιστα ο γιατρός μου με ενημέρωσε πως σπανίως συμβαίνει τόσο άμεσα κάτι τέτοιο.
Σε αυτό το σημείο ήταν καθοριστική η παρουσία της Δέσποινας στη ζωή μου. Μου πρότεινε να δούμε το πρόβλημα μέσω της Κρανιοϊερής και να διερευνήσουμε τους βαθύτερους λόγους για τους οποίους ξανα-εμφανίστηκε ενώ φαινόταν πως είχε λυθεί. Η συνεδρία ήταν συγκλονιστική και βαθιά αποκαλυπτική! 
Μου έδωσε την ευκαιρία να καταδυθώ κυριολεκτικά στο σώμα μου και πιο συγκεκριμένα στην κοιλιά μου και να δω την κατάσταση στην οποία βρίσκονταν τα αναπαραγωγικά μου όργανα. 
Ήταν δεμένα όλα με κλωστές που ξεκινούσαν από ένα χέρι που αρχικά ήταν απροσδιόριστο, σαν αόρατο.
Αλλά στη συνέχεια πήρε σάρκα και οστά και έγινε το χέρι ...της μητέρας μου που κρατούσε με αγωνία και φόβο τη σχέση μου με το σώμα μου, με τη σεξουαλικότητά μου, με το άλλο φύλο.
Η εικόνα με κατέπληξε, γιατί ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι γενικώς τα γυναικολογικά προβλήματα που αντιμετώπιζα κατά καιρούς είχαν τη ρίζα τους στη σχέση μου με τη μητέρα μου. Όσο απλοϊκός κι αν φαίνεται αυτή τη στιγμή ο συσχετισμός, τη στιγμή της συνεδρίας ήταν η απόλυτη αλήθεια την οποία δεν μπορούσα με κανέναν τρόπο να αμφισβητήσω. 
Ακόμη πιο αποκαλυπτικός ήταν ο διάλογός μου μαζί της με τον οποίο πείστηκε για τη δική μου αλήθεια και τις δικές μου ανάγκες με αποτέλεσμα να υποχωρήσει ο φόβος της και να μείνει μόνο η αγάπη που μου έχει. Και μαγικά, επειδή την έπεισα να με εμπιστευτεί, οι κλωστές που με έδεναν μαζί της υποχώρησαν και τελικά εξαφανίστηκαν κι εκείνη έφυγε με ένα χαμόγελο και με ένα γλυκό φιλί. 
Εδώ θα πρέπει να σημειώσω πως η μητέρα μου είχε φύγει από τη ζωή μερικά χρόνια πριν τη συγκεκριμένη συνεδρία, γεγονός που αποδεικνύει, για μένα, πως η σχέση μας με τους γονείς μας, ακόμη κι αν έχουν πεθάνει, είναι τόσο καθοριστική για τη ζωή μας που αξίζει τον κόπο να τη δούμε σε βάθος.
Αποτέλεσμα της συνεδρίας: στο επόμενο ραντεβού με το γιατρό μου το πρόβλημα είχε εξαφανιστεί!  
Ακόμα θυμάμαι τα λόγια του: «Αν εσύ βλέπεις κάτι, να μου το πεις, γιατί εγώ δε βλέπω απολύτως τίποτα!» Και βέβαια ο διαγνωστικός έλεγχος που ακολούθησε επιβεβαίωσε τα λόγια του. Μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί σε καμία εξέταση που έχω κάνει από τότε. Και ειλικρινά πιστεύω ότι δεν υπάρχει πια!

Ακόμη σημαντικότερο αποτέλεσμα της συνεδρίας: η διαπίστωση πως μετουσιώνοντας τις αρνητικές εμπειρίες σε θετικά βιώματα-μαθήματα η ψυχή μου βγαίνει όλο και περισσότερο στο φως και με αυτόν τον τρόπο χαίρεται και το σώμα μου.
Και γι’ αυτό, οφείλω ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» στη Δέσποινα που με έβαλε στο δρόμο της Κρανιοϊερής και μου έδωσε ένα εργαλείο για να αλλάξω τη ζωή μου, αλλά και στον εαυτό μου που βρίσκει τη δύναμη να ψάχνει βαθειά μέσα του, που αντιμετωπίζει το φόβο του και βγαίνει νικητής! 
Ταυτόχρονα οφείλω ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» στο Σύμπαν που με το φως του και τις θεϊκές του δυνάμεις μας δίνει, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ, την ευκαιρία να αλλάξουμε τη ζωή μας και να την οδηγήσουμε στο φως!
Γ. Μ