Pulse of love 10/12/2013

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Απο την ψευδαίσθηση στην συνειδητοτητα

Βαδίζοντας το μονοπάτι της μεταμόρφωσης
Βιωματικές εμπειρίες από ανθρώπους  που υπήρξαμε συνοδοιπόροι στο ταξίδι της  Αλλαγής. Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και το θάρρος τους να μοιραστούν μαζί μας τις εμπειρίες τους. 
Τους ευγνωμονώ για την αγάπη που έχουν για τον εαυτό τους αλλά και για τους  Ανθρώπους. Αν δεν υπήρχε αυτή η Αγάπη θα ήταν ακόμη ασχημάτιστες ¨πεταλούδες¨ μέσα στα κουκούλια τους...


Δυναμικός Διαλογισμός 

Δοκίμασα την πρώτη εμπειρία δυναμικού διαλογισμού ούσα ανοιχτή σε οτιδήποτε καινούργιο θα βοηθούσε τη σχέση με τον εαυτό μου που ήδη προσπαθούσα να χτίσω. Ήμουν χαλαρή και ασφαλής, σ' ένα περιβάλλον γεμάτο αποδοχή και με οδηγό τη θεραπεύτρια μου, η οποία με ενέπνεε ν' αφεθώ με εμπιστοσύνη. 
Ξεκίνησα λοιπόν να "εκτελώ" τις οδηγίες της Δέσποινας, χωρίς να σκέφτομαι, να κρίνω ή να κρίνομαι. Στο σημείο αυτό πρέπει να πω ότι για μένα το μυστικό στο δυναμικό διαλογισμό είναι ότι απενεργοποιεί για λίγο το νου, με αποτέλεσμα να βρίσκει χώρο το σώμα να εκφραστεί και η αποπροσανατολιστική σκέψη να δίνει τη σκυτάλη στη σαφή κ σοφή αίσθηση. 
Και κάπως έτσι έζησα μία αποκαλυπτική εμπειρία: βρέθηκα άξαφνα εγώ που πίστευα με το μυαλό μου ότι αγαπώ κι εκτιμώ τον εαυτό μου να τον δέρνω!!! 
Να με χαστουκίζω στο πρόσωπο και το σώμα έχοντας απόλυτη συνείδηση κι επίγνωση ότι ο εαυτός μου, μου ανταποδίδει τη βία που καθημερινά του ασκώ. Με δέρνει θέλοντας να μου δείξει πόσο πονάει κάθε μέρα που αντί να σέβομαι τα όρια και τις ανάγκες του, τον καταπιέζω και τον βιάζω για να γίνει αυτό που πρέπει ή που οι άλλοι θέλουν. Τελείωσα το διαλογισμό κλαίγοντας και παίρνοντας τον εαυτό μου αγκαλιά κυριολεκτικά και μεταφορικά, με μια αγάπη και προστατευτικότατα που ποτέ μέχρι τότε δεν είχα αισθανθεί. Η εμπειρία αυτή στάθηκε ορόσημο στο τρόπο που αντιλαμβάνομαι την αγάπη προς τον εαυτό μου. 
Atmapriti


 
Νέο-Κρανιοιερή θεραπεία 

Μαγική είναι η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτομαι την κράνιο. Πήγα για την πρώτη συνεδρία πολύ αγχωμένη, σχεδόν φοβισμένη μπροστά στο εντελώς άγνωστο. Αλλά κάθε συνέδρια ήταν ένα πολύτιμο ταξίδι μέσα μου με όχημα εικόνες και αισθήσεις που αναδύονταν μπροστά μου από το υποσυνείδητο. 
Είδα κι αισθάνθηκα το λαιμό μου φραγμένο από πολλές μικρές πέτρες να μ' εμποδίζουν να πω αυτά που αισθάνομαι, μια μεγάλη πλάκα να φράζει το στέρνο μου απ' την οποία αρνητικά συναισθήματα εισρέουν με τη μορφή μαύρου καπνού, αλλά εγκλωβίζονται εντός μου, μη βρίσκοντας διέξοδο να βγουν, να κολυμπάω γαλήνια αγχωμένη στον αμνιακό μου σάκο. 
Μετά από κάθε συνέδρια ένα μικρό θαύμα έχει συντελευτεί: με την καθοδήγηση του έμπειρου συνοδού-θεραπευτή έβγαλα τις πέτρες απ' το λαιμό μου με αποτέλεσμα να αλλάξει η ίδια η χροιά της φωνής μου!!!, μετακίνησα την πλάκα που μου βάραινε το στήθος και είδα να μπαινοβγαίνει ελεύθερα λευκός καπνός, ανακάλυψα την πρωταρχική πηγή του άγχους μου, και τώρα πια ξέρω ότι κάθε φορά ο κίνδυνος και η απειλή δεν είναι τα ίδια. 
Η κράνιο σε αλλάζει αντικαθιστώντας μια εικόνα ή μια εμπειρία αρνητική με μία άλλη θετική...
Atmapriti



Επεξηγήσεις:
Η νέο-κρανιοϊερή θεραπεία σε αλλάζει γιατί ¨δουλεύει¨ όχι μόνο σε σωματικό αλλά και σε ενεργειακό επίπεδο. Μετασχηματίζει την ενέργεια του τραύματος, σε ενέργεια υποστηρικτική και ανάλαφρη με τέτοιο τρόπο ώστε η ανάμνηση της ¨πληγής¨ να αλλάζει μέσα σου.
Παίρνοντας την ευθύνη του εαυτού σου μετασχηματίζεις ενεργειακά ένα γεγονός του παρελθόντος σε γόνιμο έδαφος για να σπείρεις τους σπόρους της απελευθέρωσης.



Namaste
despoina palamari




Και έπεται συνέχεια...